וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טוטו תמוז הוא בושה וחרפה, אין לו טיפת כבוד לבית"ר"

12.9.2011 / 9:15

הירושלמים סלדו מהתנהגות חלוץ הפועל ת"א: "קילל, איים וירק, שילמד מברק יצחקי". שי חדד: "חסרים אוויר". פאסוס רוצה להישאר

בבית"ר ירושלים לא ידעו כיצד לעכל את ההפסד 1:0 מול הפועל תל אביב אמש (ראשון) בבלומפילד. מצד אחד בקבוצה קיימת אכזבה גדולה מהתוצאה, מצד שני היכולת ותמיכת הקהל, שאף נשאר ביציעים כרבע שעה אחרי המשחק וליווה את השחקנים בעידוד ושירה גרמו לכולם לצאת עם הראש מורם לקראת הבאות.

בהפועל תל אביב יודעים שזה לא יספיק לאירופה

סטיבן כהן שחקן בית"ר ירושלים (ימין) מול וואליד באדיר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יצאו בהרגשה חיובית, אבל עם הפסד. סטיבן כהן מול ואליד באדיר/ברני ארדוב

שי חדד: "אנחנו קצרים בסגל וחסרים אוויר"

הקשר שי חדד הרגיש זאת, כשאמר בסיום: "מאכזב מאוד לסיים כך אחרי שעבדנו כל כך קשה, הרגשנו טוב ולא ניצלנו את הדקות הטובות שלנו אבל למרות זאת אנחנו יוצאים מעודדים, במיוחד מהקהל. בתור אוהד בית"ר, אני לא זוכר כזה מפגן מדהים, חבל שאכזבנו אותם, אבל אי אפשר לקחת מהם את ההצגה המדהימה שלהם".

על העובדה שהמשחק הזכיר קצת את רבע גמר הגביע מהעונה שעברה, הוסיף חדד: "כן, מאכזב להפסיד שוב. המשחקים בבלומפילד תמיד קשים, אנחנו באים מוכנים, עומדים נכון ועושים דברים טוב אבל קצרים בסגל וגם חסר לנו אוויר כי לא עשינו הכנה מושלמת. עם הזמן נשפר גם את הדברים האלה".

על כך שהקבוצה מציגה כדורגל טוב, בניגוד לתחזיות בתחילת העונה, אמר חדד: "יש בבית"ר הרבה שחקני בית מוכשרים, תמיד האמנו בעצמנו וביכולת שלנו להיות טובים ולהתמודד מול כל קבוצה, ואנחנו מקווים להמשיך ולעשות את זה במשחקים הבאים".

שלום תקווה סבור שמוטיבציה בלבד לא תספיק לבית"ר

שי חדד שחקן בית"ר ירושלים (ימין) מול רועי גורדנה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יכולת יש אבל מה עם האוויר? שי חדד/ברני ארדוב

זעם רב על תמוז: "כל המשחק עושה פרובוקציות ומקלל"

בחדר ההלבשה של בית"ר לא הפסיקו לדבר על טוטו תמוז. השחקנים הירושלמים כעסו מאוד על הפרובוקציות שלו, לטענתם, כלפי הקהל הבית"רי ולא חסכו מילים בביקורת.

"ההתנהגות שלו היא בושה וחרפה", אמרו שחקנים בקבוצה. "הוא רב עם שי חדד וקובי מויאל, קילל שחקנים ואיים. הוא לקח מיליונים בשנים ששיחק בבית"ר ואין לו טיפת כבוד למועדון.

"כל המשחק הוא עושה פרובוקציות, מקלל, הקניט את הקהל, שחקנים שיחקו איתו ארבע שנים והוא יורק לכיוון שלהם, בושה וחרפה", הוסיפו. "שילמד מברק יצחקי שאפילו במשחק אימון נגד בית"ר מתרגש ונותן כבוד לכל אחד ואחד כאילו הם אחים שלו".

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב (ימין) חוגג עם שי אבוטבול. ברני ארדוב
מהלך יפה, אבל למה להתגרות? טוטו תמוז/ברני ארדוב

פאסוס התלהב: "אווירה מדהימה, יכול לתרום לבית"ר"

חרף התחושות החיוביות בסיום, בבית"ר מבינים שקיימת בעיה בהתקפה וכי עמית בן שושן לא יכול לסחוב את החוד לבד. המאמן יובל נעים משוכנע כי אלון תורג'מן ישוחרר בימים הקרובים ממכבי חיפה ויגיע, אך בקבוצה כבר מכינים חלופה.

נעים התרשם מהחלוץ הברזילאי ליאונרדו פאסוס כשביחד עם עלותו הנמוכה והעובדה כי לא נותר יותר מדי זמן לתום מועד ההעברות, היו"ר איציק קורנפיין צפוי לגייס כסף כדי להחתימו.

פאסוס אמר אתמול בבלומפילד: "האווירה כאן מדהימה, אני מאוד מאוד רוצה להישאר ולשחק בירושלים, מקווה שהדברים יסתדרו. ראיתי את הקבוצה ואני מאמין שאני יכול לתרום לה כי חסרים לה שחקנים בהתקפה".

יובל נעים מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יש לו כבר חלופה לאלון תורג'מן. יובל נעים/ברני ארדוב

נעים מחמיא למויאל: "איפה שהוא נמצא יש פיצוצים"

מעבר לכך, בבית"ר היו מרוצים מהיכולת של הזר החדש של הקבוצה, מיגל פורטיז'ו הארגנטינאי, שיחד עם תומר בן יוסף עשה עבודה טובה מאוד בהגנה. "בכסף שהיה לנו לא יכולנו להביא משהו טוב יותר מפורטיז'ו", אמר יובל נעים. "יש לו הרבה כדורגל, הוא לא שיחק חודשיים לפני שבא והוא ישתפר בעתיד".

נעים גם החמיא לקובי מויאל שעלה לשחק עם זריקות, השחקן נראה סובל לאחר המשחק ואמר אחרי המשחק: "אני מרגיש כאבי תופת". מויאל יכול אולי להתנחם בעובדה שלקראת הסיום 'זכה' לשריקות בוז צורמות מאלפי האוהדים האדומים, זכר למשחקו הנוקשה שגרם ללא מעט תאקלים או כמו שאמר עליו נעים: "איפה שהוא נמצא יש פיצוצים על הדשא".

ואי אפשר, כמובן, בלי שאלה ליובל נעים על בגדיו ששוב נרטבו מזיעה בסיום המשחק, מאמן בית"ר הגיב בחיוך: "אתם מאמינים שמכאן אני עוד הולך לאירוע? לא יודע מה יהיה עם בגדים, נארגן משהו בדרך".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ביוואן פרנסמן שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שומר הסף של בית"ר. קובי מויאל בעוד תאקל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully