וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סזאר: "אני כועס על עצמי בעקבות ההפסד לפאלרמו"

השוער הברזילאי של אינטר לא מרוצה מההופעה שלו בהפסד 4:3 לפאלרמו, שמצידה חוגגת. פירלו נהנה מהניצחון של יובנטוס

בעונה שעברה איבדה אינטר את אליפות הסרייה A אחרי חמש אליפויות רצופות. השנה קיוו בנראזורי להחזיר לעצמם את השליטה בליגה ולהתברג בצמרת הגבוהה, אלא שלפאלרמו, קבוצתו של ערן זהבי, היו תוכניות אחרות והקבוצה מסיציליה גברה על אינטר 3:4 במשחק פתיחת העונה המשוגע ביניהן אמש (ראשון). המילאנזים כבר הובילו פעמיים, אבל פאלרמו חזרה עם רביעייה גדולה במחצית השנייה.

שוער אינטר, ז'וליו סזאר, לו היה חלק גדול בשני השערים האחרונים של פאלרמו, לקח אחריות על משחק ההגנה החלש: "אני ממש כועס על עצמי, היה לי משחק טוב עד הגול שספגתי ממיקולי בכדור החופשי. לא ראיתי אותו מאחורי החומה כי הוא נמוך ולכן הגבתי מאוחר מדי ופיספסתי את הכדור", תירץ הברזילאי, ששמר על אופטימיות למרות ההפסד, "זה רק המשחק הראשון של העונה ואנחנו נלמד מהטעויות שלנו".

בצד המנצח חגגו את המשחק הענק. המאמן, דביס מנגיה, שהוקפץ לפני כשבוע מקבוצת הנוער לאחר פיטוריו של המאמן הקודם סטפנו פיולי, אמר: "לא נכנענו, גם בפיגור. אני מאמין שאשאר בתפקיד לפחות לעוד משחק אחד. זה היה משחק קשה, אבל בשבוע הבא, מול אטאלנטה, יהיה עוד יותר קשה". פבריציו מיקולי, הכוכב הגדול של פאלרמו שכמעט ונזרק מהקבוצה לקראת סיום מועד ההעברות, כבש צמד ובישל שער נוסף. בסיום, הוא היה מרוצה מאוד מהחיבור שנוצר מאז חילופי המאמנים: "הקמנו קבוצה בעשרה ימים והמחמאות מגיעות למנגיה. לא יכולתי לבקש התחלה טובה יותר לעונה".

מקום נוסף בו חוגגים הבוקר הוא טורינו. יובנטוס, שמגיעה אחרי עונה נוראית, דרסה את פארמה, 1:4, במשחק הפתיחה הרשמי באצטדיון הביתי החדש שלה. הביאנקונרי, שכלל לא העפילו למפעלים האירופאיים אשתקד, ביצעו רכש מאסיבי בקיץ, כשאחד השחקנים שנחת בקבוצה הוא אנדראה פירלו. הקשר האיטלקי הותיק נהנה מאוד מהמשחק הטוב של קבוצתו החדשה: "רצינו לשחק טוב עבור הקהל שלנו והצלחנו בכך, אנחנו מרוצים מאוד מהניצחון". פירלו גם התפנה להסביר את המעבר ממילאן, שם שיחק בעשר העונות האחרונות: "אני שמח ללבוש את החולצה של יובה, רציתי אתגר חדש בקריירה וקיבלתי אותו כאן".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully