וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "יש לי בעיה גדולה עם דג'וקוביץ'"

שני הטניסאים הטובים בעולם מתכוננים לגמר הגרנד סלאם האחרון העונה (ב', 23:00, יורוספורט). דג'וקוביץ' מריח היסטוריה

באיחור של יממה ייצא מחר (שני) לדרך משחק הגמר לגברים באליפות ארצות הברית הפתוחה בין האלוף רפאל נדאל למדורג 1 בעולם נובאק דג'וקוביץ' (23:00, שידור ישיר ביורוספורט). השור ממאיורקה ינסה להגן על התואר שלו, בעוד שהטניסאי הטוב בעולם השנה ינסה לזכות בתואר גרנד סלאם רביעי בקריירה. לא פחות מרשים, זכייה של דג'וקוביץ' תהפוך אותו לשחקן השישי בעידן המודרני שיזכה בשלושה תארי גרנד סלאם בעונה אחת. הטניסאים שכבר עשו זאת הם רוד לייבר, ג'ימי קונורס, מאטס וילאנדר, רוג'ר פדרר ורפאל נדאל.

נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל נפגשו עד היום 28 פעמים בסבב, ונדאל מוביל 12-16 במאזן הפנימי בין השניים. עם זאת, נובאק דג'וקוביץ' היה זה שניצח בחמשת המפגשים בין שני הטניסאים השנה. כולם היו במעמדי גמר בטורנירים הבאים: אינדיאן וולס, מיאמי, רומא, מדריד ו-ווימבלדון. אחרי שניצח את אנדי מארי בחצי הגמר, נדאל התייחס למאזן הנוראי שלו מול דג'וקוביץ' השנה ואמר: "הפסדתי לו בחמישה גמרים השנה, כך שאני מקווה שניו יורק תאיר לי פנים. הוא פשוט משחק השנה נהדר מבחינה מנטאלית, הוא עושה הרבה פחות טעויות, וזה השינוי העיקרי. הוא ניצח בכמה משחקים שבנסיבות אחרות הוא היה אמור להפסיד בהם. אני מאוד לא מרוצה מהיכולת המנטאלית שלי במשחקים נגד נובאק השנה. היו מקרים של טורנירים ששיחקתי בהם מצוין, אבל אז הייתי גרוע נגדו בגמר. זה גם בגללי וגם בגלל שיש משהו שהוא יודע לעשות ממש טוב. אני חייב להסתכל יותר מסביב ולהבין את זה. אין ספק שיש לי בעיה גדולה עם נובאק דג'וקוביץ', ואני מאוד מקווה שאוכל לתקן אותה כבר ביום שני".

צריך לזכור גם את הזכרונות הטובים של רפאל נדאל מהמפגשים מול נובאק דג'וקוביץ', ואחד מהם הוא מעמד הגמר של אותו הטורניר בקיץ שעבר, אז ניצח נדאל. לקראת הגמר המתקרב ובא התייחס השור ממאיורקה לטקטיקת המשחק שלו ואמר: "אני פשוט אשחק את המשחק שלי. עשיתי את זה נגדו בעבר וניצחתי. העניין הוא שאני צריך לשמור על המשחק הטוב ביותר שלי כל הזמן ולהיות חזק מאוד מבחינה מנטאלית, להילחם על כל כדור ולא להפסיק להאמין בניצחון. אלה דברים שבמקרים מסויימים העונה לא דבקתי בהם. אני חייב להיות אגרסיבי ולעשות את מה שעשיתי כאן בשנה שעברה. ראיתי את המשחק הזה הרבה פעמים מאז, ואני יודע מה אצטרך לעשות נגדו".

קאמבק גדול של דג'וקוביץ' מול פדרר בחצי הגמר

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully