וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרננדס: "שמח שחזרתי. רוני הוא בלתי ייאמן"

המכסיקני ששב להרכב מנצ'סטר יונייטד וכבש צמד בניצחון 0:5 על בולטון, מהלל את הכוכב האנגלי. מראדונה מרוצה מאגוארו

ארבעה מחזורים בלבד עברו בליגה האנגלית, אבל בממלכה כבר יודעים היטב שהעונה הזו תתרכז בצפון אנגליה, בעיר מנצ'סטר, שם שתי הקבוצות של העיר, האלופה יונייטד ומחזיקת הגביע סיטי, לא מפסיקות לחורר רשתות. שתי הקבוצות חיברו עד עכשיו 33 שערים ב-8 משחקים מפתיחת העונה, כשווין רוני לבדו אחראי על שמונה מהם, יותר מכל קבוצות הפריימרליג מלבד יונייטד וסיטי.

חאבייר הרננדס רשם את הופעת הבכורה שלו בהרכב העונה בניצחון 0:5 אמש (שבת) על בולטון. צ'יצ'אריטו ספג זעזוע מוח במשחקי ההכנה לעונה ורק עכשיו הוא מוכן לעלות בהרכב. אתמול הוא השלים משחק פתיחה נהדר עם צמד שערים והבוקר הוא אמר: "שיחקנו נהדר, יצרנו הזדמנויות וכבשנו. יש התרגשות רבה סביב ההצלחה של הקבוצה מפתיחת העונה. באופן אישי, אני צריך את השערים בשביל הביטחון ואני שמח שחזרתי והצלחתי לשחק 90 דקות". לגבי רוני, שכבש אמש את השלושער השביעי שלו במדי יונייטד והשתווה לבובי צ'רלטון בתחום הזה, אמר המכסיקני: "הוא בלתי ייאמן. הוא יכול לעשות הכל על המגרש".

ביונייטד בכל זאת קיימת דאגה מסוימת לקראת משחק הפתיחה בליגת האלופות, ביום שלישי בפורטוגל מול בנפיקה. הקשר הצעיר טום קלברלי ספג תיקול קשה מקווין דיוויס ונאלץ לנטוש את המגרש כבר בדקה ה-7. מנג'ר השדים האדומים סר אלכס פרגוסון, זעם על הכניסה הברוטאלית, שלא זיכתה את דיוויס אפילו בכרטיס צהוב: "יכול להיות שלקלברלי יש שבר בכף הרגל, זה חוסר מזל גדול, זה היה תיקול לא יפה". לאחר בדיקה התגלה כי קלברלי אינו סובל משבר, אך נגרם לו נזק בכף הרגל והוא ייעדר כארבעה שבועות.

מראדונה: "תמיד אמרתי שאגוארו צריך לשחק בקבוצה גדולה"

גם בצד השני של הכביש שמחים, אחרי שסרחיו אגוארו כבש גם הוא שלושער בניצחון 0:3 וויגאן והעלה את מאזנו לשישה שערי ליגה העונה. "קון", שהגיע לסיטי מאתלטיקו מדריד בקיץ, נשאר צנוע והגיב: "זו הרגשה נהדרת לכבוש שלושער, אבל הכי חשוב זה שהמשכנו לנצח".

חתנו של אגוארו, דייגו מראדונה, שמאמן כיום את אל ואסל מאיחוד האמירויות, מרוצה גם הוא מהיכולת אותה מציג החלוץ הארגנטינאי: "תמיד אמרתי שסרחיו צריך קבוצה גדולה, שתתמוך בו ובמדיה הוא יוכל לשחק בליגת האלופות. זה לא קרה באתלטיקו מדריד. כשאמרתי את זה בזמנו, קראו לי טיפש, אבל היום, כשסרחיו בסיטי, כולם רואים שצדקתי".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully