וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "התיקו צריך לשמש לנו כנורת אזהרה"

בניגוד לרוב אנשי ברצלונה, המגן הזהיר. גווארדיולה: "לקח חשוב". בנזמה שכבש צמד: "חש סופסוף את החיבה של הברנבאו"

לא כל יום חווה ברצלונה תיקו במשחקה. לא כל יום חווה הקבוצה ספיגה של שני שערים תוך ארבע דקות ואיבוד יתרון בן שני שערים. אלא שבבארסה מסרבים כמובן להתרגש מהתיקו.

פפ גווארדיולה דווקא שיבח את המשחק של קבוצתו באנואטה - מגרשה הקשה של ריאל סוסיאדד, עם זאת הוסיף: "למדנו לקח טוב לעתיד. המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה כשהובלנו 0:2. במחצית השנייה היינו בסדר, אבל לא מספיק ערים לסכנה. מה שבטוח שהשנה נצטרך להיות טובים יותר כדי לזכות שוב באליפות".

השוער ויקטור ואלדס, שהיה קרוב לספוג שער נוסף בדקת הסיום של המשחק, אמר: "פספסנו שתי נקודות חשובות. במחצית הראשונה שלטנו במשחק, אבל במחצית השנייה נפגענו".

הקפטן צ'אבי היה מופתע בסיום מהתוצאה: "לא ציפינו לזה. היו לנו שתי נקודות רפיון שגבו מאיתנו מחיר יקר. זה לא יותר משתי נקודות תורפה כי שלטנו במשחק, אבל נענשנו עליהן בחומרה".

בניגוד ליתר חבריו, דני אלבס דווקא התייחס להפסד בכובד ראש: "זה צריך לשמש לנו כנורת אזהרה. המשחק הפך עבורנו לקשה, בגלל שתי טעויות שלנו. אנחנו רגועים, אבל מודעים לכך שאסור לנו לעשות את הטעויות הללו וצריכים לעשות יותר כדי לנצח כיום משחקים".

מה שהעיב יותר מהתיקו על ההרגשה בבארסה, הייתה פציעתו של חלוץ הרכש של הקבוצה אלכסיס סאנצ'ס, שנפצע בדקה ה-31, הוחלף וייעדר בין 6 ל-8 שבועות מהמגרשים. חומרת הפציעה וזמן ההחלמה המדויק יתבררו בקרוב.

ברצלונה סיימה בתיקו מפתיע, ריאל מדריד ניצחה

מוריניו מתוודה: "לא היה פנדל על רונאלדו"

ריאל מדריד השיגה אמש (שבת) את ניצחונה השני ברציפות בליגה, כשגברה 2:4 על חטאפה, וכבר פתחה פער של שתי נקודות על פני האלופה. קארים בנזמה כבש צמד במשחק (היגואין ורונאלדו השלימו), ונראה שהוא סופסוף מתחבר לקבוצה ולקהל.

"זה נראה כי סופסוף אני מקבל את ההכרה והחיבה של הברנבאו", חשף החלוץ הצרפתי את רגשותיו . "אני כשיר במאת האחוזים, יש לי הרבה ביטחון ביכולת שלי. מוריניו ופרס גם בוטחים בי".

מוריניו סופג לא מעט ביקורות, אבל הוא גם חייב לקבל הרבה קרדיט ומחמאות על הכנות שלו. "לא היה פנדל על רונאלדו", הודה מאמן ריאל מדריד ביושר רב שלא מאפיין אחרים בעולם. "אבל כריסטיאנו הוא לא אחד שצולל".

על הקבוצה אמר המאמן: "אני מאושר מהיכולת. הגיע לנו בהחלט לנצח". גם הוא החמיא לבנזמה: "הוא חייב לקבל את הקרדיט שמגיע לו, הוא קיבל כמה טיפים ממנו, כמה מהחברים שלו ואחד מזינדין זידאן. הוא והיגואין עושים עבודה נהדרת, יש לנו חוד מצוין".

ז'וזה מוריניו דחה הצעה לאמן את אנז'י מחצ'קאלה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully