וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו דחה הצעה לאמן את אנז'י מחצ'קאלה

לפורטוגלי הוצע לעבור לרוסיה תמורת 25 מיליון יורו לעונה, אבל הוא סירב למשכורת הגבוהה ביותר שהוצעה אי פעם למאמן

הרבה פעמים ספורטאים הופכים להיות עיוורים מכסף. על פי הדיווח היום (חמישי) ב'מארקה' מי שלא בדיוק הולך אחרי המזומנים בלבד הוא מאמנה של ריאל מדריד ז'וזה מוריניו, שדחה הצעה לאמן את אנז'י מחצ'קאלה הרוסית תמורת לא פחות מ-25 מיליון יורו לעונה, הסכום הגבוה שהוצע אי פעם למאמן כדורגל.

על פי הדיווח, מוריניו כלל לא הסכים להגיע למשא ומתן עם הנשיא של הקבוצה הרוסית, סולימאן קרימוב. ההצעה עצמה, חייבים להדגיש, הגיעה אל מוריניו לפני סוף העונה שעברה, במהלך פברואר ומרץ, כאשר היה ברור שמוריניו ימשיך לפחות עד סיום העונה בריאל וייאבק על התארים בבלאנקוס. ואם כל זה לא מספיק, בדיווח מצוין שבאנז'י תכננו ללכת על הפתעה גדולה נוספת: צירופו של כריסטיאנו רונאלדו, אך המהלך הזה טורפד על ידי ריאל מדריד עצמה.

מי שהתקשה לסרב לכסף הגדול של אנז'י היה כמובן סמואל אטו, שבחודש שעבר הפך לכדורגלן בעל השכר הגבוה בעולם. החלוץ הקמרוני עבר לרוסיה תמורת 27 מיליון יורו ומקבל בשלוש השנים הקרובות סכום מבטיח של 20.5 מיליון יורו לשנה. ואנז'י עצמה? למרות פיזור הכספים, הקבוצה מדורגת אחרי 22 מחזורים במקום החמישי בלבד, כשנותרו שמונה מחזורים לסיום העונה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully