וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "דג'וקוביץ' פייבוריט בגמר"

הספרדי ריאלי: "הוא ניצח אותי בחמשת הגמרים האחרונים". הסרבי: "הניצחון על פדרר - אולי הגדול ביותר בקריירה שלי"

נובאק דג'וקוביץ' ניצח אור ליום ראשון את רוג'ר פדרר בחמש מערכות מסעירות, לאחר שכבר פיגר 2:0 במשחק חצי גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה, ויתמודד מחר (שני) בגמר עם רפאל נדאל בשחזור של גמר ווימבלדון האחרון, למרות התמיכה המאסיבית והבולטת של הקהל בקווינס בשוויצרי. הוא לא אהב את זה, בלשון המעטה, אבל נשמר בלשונו.

"הייתי חייב לזכות בתמיכת הקהל", אמר דג'וקוביץ', שממש דרש את העידוד לאחר חבטה שהצילה את אחת מנקודות המשחק שהיו לפדרר כשפנה אל הקהל במחיאות כפיים, "היה ברור לי שהם יעודדו את פדרר, אולי השחקן הגדול ביותר בכל הזמנים, אבל חשבתי שברגע מסוים אצטרך אותם. זה עבד".

על המשחק עצמו, בו פיגר כבר 5:3 ו-40:15 במערכה החמישית כשההגשה של פדרר והמשיך לניצחון 5:7, אמר דג'וקוביץ': "אשקר אם אגיד שלא חשבתי שאפסיד. זה היה הניצחון הכי גדול שלי השנה, ובהתחשב בנסיבות אולי גם בקריירה. רוג'ר היה בשליטה, שיחק טוב יותר בשתי המערכות הראשונות. אחר כך העברתי הילוך".

פדרר המאוכזב התקשה לקבל את ההפסד: "אני לא מצליח להסביר את זה. אני מרגיש שהייתי צריך לקיים את מסיבת העיתונאים של המנצח. להפסיד ככה זה מתסכל, כי הרגשתי שהוא כבר היה מחוץ לעניינים. ואז באה חבטת מזל שלו והכל השתנה".

נדאל: "אני לא מרוצה מההכנה המנטאלית שהייתה לי נגד דג'וקוביץ"

בחצי הגמר השני לא התקשה רפאל נדאל להכניע את אנדי מארי הבריטי בארבע מערכות - 4:6, 2:6, 6:3, 2:6. מארי, שמחפש את קפיצת המדרגה בדמות תואר גראנד סלאם ראשון בקריירה, ייאלץ לחכות עד אליפות אוסטרליה הפתוחה לפחות.

"אני חושב ששתי המערכות הראשונות היו קריטיות", אמר הסקוטי, "היו לי הזדמנויות לשבור ולהיכנס למשחק אבל לא עשיתי את זה. שיחקתי טוב יותר במערכה השלישית והרביעית, אבל לא ניצלתי את ההזדמנויות שהיו לי והוא כן". על התואר הנכסף אמר מארי: "יש לי לפחות עוד ארבע שנים להיות בטופ, אני צריך להישאר בריא כי יהיה קשה להשיג את התואר הזה".

אצל נדאל זה היה עוד יום בעבודה, וכעת הוא מתכונן למפגש עם הסרבי. "הפסדתי לו בחמשת המשחקים האחרונים, חמישה גמרים", התייחס לדג'וקוביץ', "ברור שהוא הפייבוריט בגמר הזה ואני יודע שאני צריך להתכונן ולעשות משהו אחר כדי לנצח הפעם. אני לא מרוצה מההכנה המנטאלית שלי עד עכשיו כששיחקתי נגדו".

על המשחק מול מארי אמר נדאל: "המערכה הרביעית יכלה להיות נקודת מפנה במשחק, כי אנדי כמעט שבר לי מיד בהתחלה. אבל הצלחתי להתגבר על זה ולהציל את הנקודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully