וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא אהבתי את ההתנהגות של ורד ודוידוביץ'"

11.9.2011 / 9:03

המאמן ערך אסיפה לאחר שביטל את יום החופש ונזף בשחקנים. גורם: "חופש? ששחקנים יתחילו לרוץ". שחקן: "הקבוצה כבויה"

בבוקר שאחרי ההפסד 1:0 למ.ס אשדוד במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל, במכבי חיפה עדיין מנסים לעכל את היכולת החלשה של השחקנים. במועדון לא הופנו חיצים כלפי שחקנים מסוימים, אבל נשמעו טענות בנוגע לירידת מצב הרוח של השחקנים מאז ההדחה מליגת האלופות.

המאמן אלישע לוי ערך הבוקר אסיפה לשחקנים בה אמר להם: "לא אהבתי את שפת הגוף של ניר דוידוביץ' ועידן ורד, אחרי שהם גילו שהם לא בהרכב, זאת לא התנהגות. גם אם אנחנו לא מבקיעים, אסור שנספוג שערים מיותרים. אמרתי לכם שאשדוד ישחקו עם 7-8 שחקנים בהגנה ולא הגענו ערוכים". לאחר מכן הסביר המאמן לשחקניו את החלטתו להקפיא את שחרור השחקנים, לפחות בינתיים, כשאמר: "אני יכול לצמצם את הסגל ולהשאיר פחות שחקנים, אבל אני מעדיף שהמחליפים יתמודדו עם שאר השחקנים בסגל".

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים, במרכז טאלב טואטחה. קובי אליהו
נראו רע מאוד. שחקני מכבי חיפה/קובי אליהו

שחקנים: "מאז המשחק מול גנק האווירה לא טובה"

"מאז המשחק מול גנק האווירה לא טובה", סיפר שחקן בקבוצה. "המעבר מליגת האלופות להפועל פתח תקוה היה קשה מאוד. שחקנים לקחו את זה קשה ואתמול כולם ראו שהקבוצה כבויה. באימון תרגלנו משהו אחד, ועל המגרש עשינו משהו אחר".

אחת הדוגמאות לירידה במצב הרוח נרשמה מיד לאחר המשחק, כשהאוטובוס השחקנים נותר כמעט ריק. רק שמונה שחקנים עלו עליו והשאר נסעו עם קרובים הביתה. במועדון היה מי שאמר כי "מקובל ששחקנים ספציפיים מקבלים אישור לנסוע בלי הקבוצה, אבל ראוי שבמיוחד אחרי הפסדים הקבוצה תהיה ביחד".

בקבוצה לא מרוצים מהנעת הכדור בחלק הקדמי. שחקנים העידו כי בתקופה טובה הקבוצה מגיעה ליותר מצבים. ייתכן שלוי יערוך שינוי בחלק ההתקפי לקראת המשחק מול א.א.ק לרנקה, כשעידן ורד שלא פתח אתמול, מיועד להיות ב-11. גם גוסטבו בוקולי נמצא בתמונת ההרכב, אך המאמן לא מתכוון לתרגל הרכב סופי לפני האימון המסכם.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים, מימין ויאם עמאשה. קובי אליהו
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים בסיום המשחק/קובי אליהו

שחקנים על ההחלטה של אלישע לוי: "שלא נובך מול לרנקה"

במועדון התייחסו גם לידיעה מאמש לפיה אלישע לוי ביטל את יום החופש, שהיה מתוכנן להיום. כזכור, אתמול ביקש המאמן ממנהל הקבוצה אדורם קייסי להודיע לשחקנים להתייצב בשעות הבוקר לאימון כושר.

גורם בקבוצה אמר: "שחקנים רצו חופש? אז מה. יש כמה שכדאי מאוד שיתחילו לרוץ, הם לא עשו את זה נגד אשדוד". חלק מהשחקנים צודד בהחלטה של המאמן. אחד מהם אמר: "אפשר להבין את ההחלטה. לא שיחקנו טוב ויש לנו משחק בליגה האירופית. עדיף שנתאמן חזק ולא נובך מול א.א.ק לרנקה".

לקראת המשחק, שחקני הקבוצה קיבלו אתמול הודעה כי ביום שני יצטלמו לקמפיין של חברת "בגיר", שתלביש את הקבוצה לקראת המשחקים באירופה.

אלישע לוי מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
החליט לבטל את יום החופש של השחקנים. אלישע לוי/קובי אליהו

הערכה: דוידוביץ' ייפגע אם לא יפתח נגד לרנקה

גם במועדון כעסו בסיום, וזאת על הביקורות הלא מוצדקות לטענתם, שנוצרו מאז ההחלטה של אלישע לוי להקפיא את השחרורים ולהשאיר את אלון תורג'מן ושלומי אזולאי בקבוצה, לפחות עד ההכנות למשחק שיתקיים ביום רביעי הבא מול בני סכנין, יממה לפני תום מועד ההעברות. "חלק מהשחקנים בסגל הם עדיין שחקני נוער שאתמול לא נכללו בסגל הרחב. אם אלישע הטיל וטו על השחרורים, צריך לכבד זאת", נאמר על המאמן. "בשנתיים האחרונות קרה מקרה הפוך, כששחקנים עזבו, והוא זה שחטף את הביקורת".

באותו נושא, מתברר כי אלישע לוי הודיע אתמול לחלוץ מרלון דה חסוס זמן קצר לפני המשחק כי הוא בסגל. דה חסוס זומן במקום תורג'מן, שאם לא יקבל דקות במשחקים הקרובים, עשוי לבקש לעזוב. גם שלומי אזולאי וחן עזריאל, שהתאמנו חלקית בתחילת השבוע ומאוחר יותר הגבירו את הקצב, לא נכללו בסגל, כמו גם עלי עוסמאן וחיים מגרלישווילי. ניר דוידוביץ' הופתע כששמע כי בויאן שראנוב נכלל ב-11, אך בחר שלא לדבר על כך עם השחקנים. שחקנים העריכו כי אם בויאן שראנוב יפתח מול לרנקה, דוידוביץ' ייפגע מכך מאוד.

במועדון החליטו לקדם העונה את אייל גולסה מבחינה תקשורתית, והוא יטול חלק גדול יותר במסיבות עיתונאים ובראיונות לאחר משחקים.


יניב קטן סולד מההדלפות מחדר ההלבשה

מה אתם יודעים על החלוץ החדש של מכבי חיפה מרלון דה חסוס? פרופיל

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה עם יוסי מזרחי מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
בחר שלא לדבר עם השחקנים. ניר דוידוביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully