וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלישע לוי ביטל את יום החופש

10.9.2011 / 21:06

המאמן שינה תוכניות וקבע אימון בוקר: "אין סיבה לאופטימיות". קטן לשחקנים: "תהיו גברים ואל תוציאו דברים החוצה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה ספגה הערב (שבת) את הפסד הליגה הראשון שלה העונה כשנכנעה 1:0 למ.ס אשדוד באצטדיון הי"א. הירוקים הציגו משחק אנמי ונרפה, ושילמו את המחיר כשדוד רביבו כבש את שער הניצחון לקבוצה המקומית בדקה ה-83, ושלח את האלופה לפתיחת משחקיה בשלב הבתים של הליגה האירופית בחמישי במצב רוח קודר.

אכזבה רבה נרשמה בסיום במכבי חיפה. אלישע לוי לא דיבר עם השחקנים, אך מיד בסיום המשחק שלח את מנהל הקבוצה אדורם קייסי שיודיע לשחקנים כי החופש שתוכנן ליום ראשון מבוטל וכי עליהם להתייצב לאימון בוקר. נראה כי לוי שינה את התוכניות בעקבות העובדה שביום חמישי יפתחו הירוקים את השתתפותם בבית י' של הליגה האירופית במשחק ביתי מול א.א.ק לרנקה.

בחדר ההלבשה עודדו חלק מהשחקנים הוותיקים את הצעירים ואמרו: "תרימו את הראש, כל הקבוצות עוד יאבדו נקודות. כבר ממחר צריך להתרכז במשחק באירופה". שחקן בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "חבל שהפסדנו לאשדוד דווקא ברגע הכי חשוב לקראת המשחקים. זה היה משחק שיכול היה להכין אותנו טוב, אבל הקבוצה נראתה כבדה ועייפה ונגררנו לקצב האיטי של אשדוד. עכשיו צריך לשים הכל בצד".

הקפטן יניב קטן דיבר גם הוא ואמר לשחקנים: "תהיו גברים ותרימו את הראש כי לא קרה כלום. אל תוציאו שום דבר החוצה".

א.א.ק לרנקה, יריבת מכבי חיפה ביום חמישי, סיימה ב-1:1 את משחקה במחזור השני בליגה הקפריסאית מול אולימפיאקוס ניקוסיה והיא עם שתי נקודות. אדווין לינסן כבש בדקה הראשונה עבור לרנקה, אבל ננאד מירוסבלייביץ' השווה בדקה ה-38.

אלישע לוי ממש לא אופטימי

"לא שיחקנו טוב מההתחלה, אבל בסוף איבדנו את הסבלנות", הודה אלישע לוי בסיום. "בסוג כזה של משחק צריך לדעת לגמור אותו הרבה לפני, וכשלא עשינו את זה למרות שליטה שלנו הפסדנו. אשדוד שיחקה בצדק מבחינתה עם 7-8 שחקנים מעבר לקו הכדור, אבל היינו צריכים לשחק עם יותר יצירתיות ואופי ולא עשינו את זה. זה איבוד נקודות מאוד מאוד חשובות, וגם אם לא מנצחים אסור לספוג כאלה שערים".

"אם אנחנו משחקים בצורה כזו אנחנו לא יכולים להיות אופטימיים ליום חמישי", הוסיף לוי. "אבל כל משחק הוא אחר. בקבוצת כדורגל שחקנים צריכים לדעת לעשות את מה שצריך, גם לשחק תחת לחץ ועם בטחון בכל מצב, וזה הדבר הכי חשוב".

בצד השני חגג יוסי מזרחי את הניצחון המפתיע: "תכנית המשחק שלנו הייתה לנסות למזער את הכשרון של מכבי חיפה בחלק הקדמי, להגביל את מספר המצבים שלהם, לחפש את ההזדמנויות שלנו ולהבקיע. ככה אנחנו יכולים לשחק מול קבוצה שעדיפה עלינו".

"הראנו הרבה לחימה ונחישות", הוסיף מאמן אשדוד. "אני שמח בשביל השחקנים שהשיגו שלוש נקודות. עכשיו אנחנו צריכים לעשות את הסוויץ' ולרדת מהאולימפוס מהר כי יש לנו משחק לא פשוט ביום שלישי מול רמת השרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully