וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ מסמן לניצן שירזי: רוצה את ערן לוי בחזרה

הבעלים יתערב מקצועית ויהפוך אולי את החלטת המאמן, אמר: "המצב גרוע, אין סיבה שניראה כך". ביטון ישוחרר כנראה

הפועל חיפה ספגה אמש (שבת) את הפסדה השלישי ברציפות בליגה מאז זו נפתחה, ובקבוצה מחפשים פיתרונות למצב הקשה של הקבוצה. הקבוצה של ניצן שירזי, שבינתיים מסרב להתפטר, נוצחה בביתה בקרית אליעזר 2:0 על ידי בני יהודה, שהשיגה מצדה ניצחון ראשון העונה בליגה.

לאחר סיום המשחק, החליט הבעלים של המועדון יואב כץ להתערב מקצועית. כץ, שעד עכשיו ישב בצד ולא עשה כלום בעניין שחרורו של ערן לוי למרות שהתנגד למהלך, ביקש להחזיר את החלוץ, כך טוענים גורמים במועדון. זאת כיוון שכץ סבור כי לוי הוא אינו הבעיה המקצועית של הקבוצה, נוכח ההפסדים של הקבוצה למרות שחרורו.

אם לא די בלחץ הרב שיש במועדון, הרי שמהלך שכזה עשוי לגרום למתיחות גדולה בין הבעלים למאמן שירזי שמתנגד נחרצות להחזרתו של ערן לוי. כאמור, שירזי מסרב על פי שעה להתפטר, אולם מהלך כזה של כץ, שמבטא אי אמון גדול במאמן, עשוי לסמן לו את הדרך החוצה מהמועדון.

"המצב אמנם לא טוב ואפילו גרוע, אבל יש עוד הרבה זמן ומקום להתאושש", אמר הבעלים לאחר ההפסד. "כל המערכת חייבת להתעורר לפני שנמצא את עצמנו במאבקי תחתית. יש לנו קבוצה טובה עם שחקנים מצוינים ואין סיבה שנראה כך. עשינו שגיאות בקיץ, אבל זה לא מאוחר לתקן אותם". עם זאת, נראה כי כץ עצמו, נכון לעכשיו, לא מתכוון לפטר את המאמן: "אין לי מחשבה כלל לפטר את שירזי, זה בכלל לא עומד על הפרק".

שינויים פרסונליים נוספים שעשויים להתרחש בזמן הקרוב הם שחרורו, כנראה, של החלוץ משה ביטון שלא מספק בינתיים את הסחורה, כאשר במקביל תחפש הקבוצה להביא חלוץ. כמו כן, קיים ספק באשר לצירופו של אלירן ג'ורג'.

בוואלה! ספורט פורסם כבר לפני המשחק מול בני יהודה שמהלך להחזרתו של ערן לוי לקבוצה בהחלט אפשרי

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully