וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ניצחה את הפועל חיפה 0:2

המצב של האדומים ממשיך להיות קשה. גלבאן כבש את הראשון, (47) עגיוב את השני (86). איינוגבה נפצע וייעדר 3 שבועות

אם המצב של הפועל חיפה היה קשה בתום המחזור השני, הרי שהלחץ בכרמל בוודאי הרבה יותר גדול הערב (שבת). האדומים רשמו הערב הפסד שלישי ברציפות, הפעם 2:0 לבני יהודה, ועם 270 דקות ללא שער זכות, נדמה כאילו הבעיות של ניצן שירזי עמוקות מאוד. בשבוע שעבר הודיעו בקבוצה על שחרורם של ערן לוי ושי רביבו, אך אם לשפוט על פי היכולת הערב, הבעיות לא התחילו ונגמרו בשני השחקנים הללו. מעמדו של המאמן מעולם לא היה מעורער יותר, ובשבוע הבא, אם יחזיק עד אז, שירזי ושחקניו יוצאים לטדי.

מנגד, המשיכה קבוצתו של יוסי אבוקסיס את המומנטום החיובי מהתיקו עם הפועל תל אביב וחגגה ניצחון ליגה ראשון העונה. המאמן שחזר אל הקווים לאחר שהתאבל על מות אימו העניק לבלם הרכש גל כהן הופעת בכורה הערב, והוא יכול להיות מרוצה גם מהיכולת שהציג תום אלמדון, שהחליף את דלה איינוגבה הפצוע בסוף המחצית הראשונה ונראה טוב. הניגרי סובל מקרע במפשעה וייעדר לפחות שלושה שבועות מהמגרשים, אך דומה שלאבוקסיס יש גם שוער מחליף טוב.

המארחת דווקא פתחה בצורה טובה יותר, כאשר איימוס קולי סיכן מספר פעמים את ההגנה הכתומה אך לא הצליח להכניע את דלה איינוגבה. לקראת סיום המחצית נפצע השוער הניגרי והוחלף על ידי תום אלמדון. את 45 הדקות הבאות פתחה קבוצתו של אבוקסיס בהסתערות, ובדקה ה-47 מצא דינו אנדלובו את פדרו גלבאן, וכוכב בני יהודה ניצל את החור בהגנה האדומה והעלה את קבוצתו ל-0:1 מקרוב. החיפאים חיפשו את השוויון, ובדקה ה-54 אף עלה מיכאל זנדברג להופעת בכורה במקום רן אבוקרט, אלא שהשער השני הגיע דווקא מהצד השני. זה קרה בדקה ה-86, כשעוז ראלי בישל נהדר לאמיר עגיוב את ה-0:2. משם, מיותר לציין, הפועל חיפה כבר לא חזרה.

הרכב הפועל חיפה: רן קדוש, מועיין חלאיילה, גולן חרמון, ליאור ז'אן, אייל טרטצקי, יוסי דורה, רן אבוקרט (מיכאל זנדברג, 54), חנן ממן (הישאם כיוואן, 62), סטפן דנקוביץ', איימוס קולי, משה ביטון (אלון בוזורגי, 66).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה (תום אלמדון, 44), איציק עזוז, דן מורי, גל כהן, כפיר אדרי, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה (חסן אבו זייד, 46), פדרו גלבאן, דינו אנדלובו, פיני בלילי (אמיר עגיוב, 73).

לדף המשחק

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully