וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי לא מתכוון להתפטר: "חובתי לטפל במצב"

מאמן הפועל חיפה מרגיש את הלחץ אחרי הפסד שלישי ברציפות. על ערן לוי: "לא רוצה אותו". איינוגבה ייעדר כשלושה שבועות

הרבה תסכול הורגש הערב (שבת) בהפועל חיפה לאחר הפסד שלישי ברציפות מפתיחת העונה, 2:0 לבני יהודה. נראה כי החבל על צווארו של ניצן שירזי הולך ומתהדק, אולם למרות קריאות האוהדים "תתפטר" וקללות לכיוונו של המאמן, שירזי לא מתכוון לעזוב בשלב זה וככל הנראה גם לא יפוטר. "זכותו של הקהל לקרוא מה שהוא רוצה, להגיד מה שהוא רוצה. אני מתעסק בהפועל חיפה, חובתי לטפל בנקודות הרעות שיש לנו", אמר שירזי.

"התחלנו את העונה הזאת בצורה לא טובה, אבל כמו שלא הכתרנו את עצמנו אחרי שלושה נצחונות בעונה שעבה, כך לא אסיק מסקנות אחרי שלושה הפסדים. התחושה היא רעה מאוד, כל מי שמתעסק בכדורגל לוקח ללב תקופות שכאלה, אנחנו יודעים שהקבוצה לא נראית טוב וחסרת ביטחון. קודם כל אנחנו חייבים להתייצב, יש פה שחקנים טובים שנמצאים בתקופה קצת פחות טובה. אני הראשון שישמור עליהם וייתן להם גב. הפתרונות נמצאים אצלנו בקבוצה".

אוהדי הקבוצה עודדו לאורך המשחק את ערן לוי ששוחרר על ידי שירזי מהקבוצה, ובסיום התייחס המאמן גם לחלוץ עליו ויתר: "כל הקהל רוצה אותו אבל מי שמחליט זה אני, ואני לא רוצה אותו. אני לא חושב שמיהרתי בהחלטה שלי, זה היה שיקול מקצועי נטו". עם זאת, קיימים סיכויים כי הבעלים יואב כץ ידרוש להחזיר את לוי במהלך השבוע הקרוב.

הקשרים עידן סרור וניקולה סימיץ' הסרבי שהחלו להתאמן עם הקבוצה שוחררו.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

אסייג: "הסגל הזה מספיק טוב להיות בצמרת"

מנגד, בבני יהודה היו מרוצים מניצחון הליגה הראשון העונה. עם זאת, מה שקצת העיב על השמחה היה פציעתו של דלה איינוגבה, שהוחלף בדקה ה-44 ולאחר מכן אובחן כסובל מקרע במפשעה. השוער הניגרי ייעדר לפחות שלושה שבועות מהמגרשים, ובהיעדרו אמור לשמש תום אלמדון כשוער הבכיר של אבוקסיס.

על הניצחון הערב אמר בסיום עוזר המאמן יעקב אסייג: היה משחק לא כל כך טוב שלנו. פתחנו רע מאוד, המחצית הראשונה שלנו היתה גרועה, בשניה השתלטנו על המשחק ונראנו הרבה יותר. המטרה שלנו, כמו בכל עונה, היא להשתלב בצמרת ואני מאמין שהסגל הזה מספיק טוב להיות שם".

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully