וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "שמח על ההתחלה החדשה והניצחון, הרגשה נפלאה"

יוסי בניון היה מרוצה משילובו בניצחון ארסנל על סוונסי. ונגר: "בניון הביא איתו משהו למשחק. היה נייד ודינמי"

יום מוצלח, יחסית, ליוסי בניון בפתיחה הראשונה שלו במדי התותחנים בארסנל. בניון נכנס ל-27 דקות במקומו של אנדרי ארשבין, כובש השער היחידי במשחק, בדקה ה-63 ועזר לתותחנים לשמור על שלוש הנקודות בעקבות הניצחון היום (שבת) על סוונסי. "בניון הביא איתו משהו למשחק כשנכנס, כי הוא היה נייד ודינמי", אמר מאמן ארסנל ארסן ונגר לאחר המשחק והתייחס גם לשאר הרכישות.

"זה היה חיוני עבורנו לנצח במשחק", אמר מאמן התותחנים לאחר המשחק, "אני חושב שהתחלנו בצורה די טובה ולאט העצבים התחילו להשתלט. שיחקנו עם בלם יד, מאופקים במחצית השנייה.מרטסאקר היה רגוע ומחושב, הוא מוביל את הקו באופן טוב אבל עדיין צריך להתרגל לקצב המשחק. ארטטה שיחק טוב, במיוחד במחצית הראשונה. יכולת לראות שהוא מביא איתו ביטחון טקטי".

כזכור, בניון עבר מצ'לסי לארסנל לאחר שזו הושפלה בביתה בתוצאה 2:8 בידי מנצ'סטר יונייטד ועזיבתם של סמיר נאסרי למנצ'סטר סיטי וססק פברגאס לברצלונה. ביחד עם הקשר הישראלי הגיעו גם מיקל ארטטה ופר מרטסאקר, כשהדאגה הייתה שבניון לא יראה ברבה דקות משחק בשל שילובו של ארטטה בסגל הפותח, כפי שבחר ונגר לעלות היום (שבת), אם כי יש לציין שבניון, לאחר שנכנס, שיחק ביחד עם ארטטה בהרכב.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully