וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "סיימתי את אימון הבכורה בארסנל, אני תותחן"

קפטן נבחרת ישראל נשמע מרוצה לאחר האימון הראשון שלו לצד רובין ואן פרסי, תיאו וולקוט ומיקל ארטטה, ומסתגל לצפון לונדון

יוסי בניון עבר שבוע קשה מאוד עם נבחרת ישראל, שהתחיל בהפסד 1:0 ביתי ליוון בבלומפילד והמשיך בהפסד 3:1 לקרואטיה. היום (חמישי) חווה קפטן נבחרת ישראל גם אירוע משמח, כשערך את אימון הבכורה שלו בקבוצתו החדשה, ארסנל.

בניון, שהיה הרכש השמיני והלפני אחרון של ארסן ונגר בחלון ההעברות והצטרף לתותחנים ממש סמוך לסגירת החלון בהשאלה לעונה מצ'לסי, נשמע מרוצה לאחר אימון הבכורה שלו וכתב בטוויטר שלו: "בדיוק סיימתי את אימון הבכורה שלי בארסנל. אני תותחן".

כזכור, ארסנל פתחה את העונה בצורה רעה מאוד, כשלאחר 0:0 מול ניוקאסל במחזור הפתיחה, הפסידה בבית 2:0 לליברפול וספגה את אחת מההשפלות הגדולות בתולדותיה, כשחטפה תבוסת 8:2 מהדהדת על ידי מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד.

בעקבות ההשפלה, החליט ונגר לצרף מספר שחקנים מעט לפני סגירת חלון ההעברות, כשפר מרטסאקר, מיקל ארטטה, אנדרה סנטוס ופארק צ'ו יונג הצטרפו לאלכס צ'מברליין, ז'רביניו, קרל ג'נקינסון וריו מיאצ'י, שכבר חתמו בקבוצה הקיץ.

כזכור, ארסנל נפרדה בקיץ משני הכוכבים הגדולים שלה, סמיר נאסרי וססק פברגאס, שעזבו למנצ'סטר סיטי וברצלונה בהתאמה. עמנואל אבואה עבר לגלטאסראיי וניקלאס בנדטנר הושאל לסנדרלנד. בשבת הקרובה תארח ארסנל את סוונסי, כשכל תוצאה פרט לניצחון תסבך עוד יותר את המצב של ארסנל.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully