וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גיא חיימוב לא בסגל, ברק לוי במקומו

שוער מכבי ת”א נפגע בקרסולו במהלך האימון המסכם ולא עבר מבחן כשירות לפני המשחק נגד ראשל"צ (17:00, ספורט 2)

העומס במכבי תל אביב מתחיל כנראה להשפיע, כשהבוקר (שבת) התברר שהשוער גיא חיימוב לא יוכל לשחק נגד הפועל ראשון לציון (17:00, שידור ישיר בספורט 2). השוער הראשון של הקבוצה סובל מכאבים בקרסול אחרי שנפגע במהלך אחד המשחקונים באימון המסכם של הצהובים לקראת המפגש נגד ראשון לציון, נחבש, ולא עבר מבחן כשירות סמוך לתחילת המשחק.

כזכור, חיימוב שיחק גם באמצע השבוע במשחקה של הנבחרת נגד קרואטיה (3:1) אחרי שנכנס כמחליף במקומו של דודו אוואט. מי שפותח במקומו הוא ברק לוי, שקיבל מספר הזדמנויות בהרכב בשלהי העונה שעברה, וכעת מקבל את אפודת השוער הראשון. מלבד ברק לוי, כבר עכשיו ברור שרחמים צ'קול, שצורף ממ.ס. אשדוד, יקיים את הופעת הבכורה שלו בהרכב ויפתח כמגן שמאלי. מלבדו, ברק יצחקי גם הוא יפתח ב-11.

במכבי תל אביב התעסקו השבוע בעיקר בנסיעת הקבוצה לאיסטנבול לקראת המשחק נגד בשיקטאש, שייערך ביום חמישי הקרוב בטורקיה. בנוסף לכל זה נאלץ המאמן איוניר לקיים אימונים בסגל חסר מאוד ובלי עשרה משחקניו שנכחו בנבחרות השונות. במועדון נערכים כעת לתקופה עמוסה במיוחד שתכלול שבעה משחקים, מתוכם חמישה בליגה ושניים באירופה ב-21 הימים הקרובים, דבר שיחייב את הצוות המקצועי לעשות רוטציה בסגל בכדי לא לגרום לעומס נוסף על השחקנים.

ההרכבים, הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, אלביס משיץ', גל ספיר, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, איתי אלקסלסי, אסי בלדוט, הילאל מוסא, דייויד גומז, סינדו דוסו.

מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, סאבו פאביצ'ביץ', ניבאלדו, רחמים צ'קול, משה לוגסי, רפי דהן, דור מיכה, ברק יצחקי, אלירן עטר, מוסא קונאטה.


(עדכון ראשון: 10:36)

ברק יצחקי צפוי לפתוח הערב

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully