וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון - מכבי תל אביב: יצחקי צפוי לפתוח

הקפטן צפוי לקבל לראשונה את חולצת ההרכב במפגש המושלמות (ש', 17:00, ספ'2). המארחים טוענים: "זה עוד משחק ליגה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפעם האחרונה שהפועל ראשון לציון ניצחה את מכבי תל אביב היתה לפני 10 שנים בדיוק! בתאריך 8.9.2001, כאשר צמד של אייל בן עמי עזר לכתומים לנצח 1:2.

* אחד המשחקים הזכורים ביותר בין שתי הקבוצות התרחש עונה קודם לכן, כאשר הצהובים היו אלה שרשמו נצחון שיא של 1:10 על ראשון לציון האומללה. החלוץ הגרוזיני קלמנטה ציציאשווילי, שהושאל באותה עונה ממכבי תל אביב התכבד בכיבוש השער היחיד לזכות הכתומים.

* מאמן השוערים של ראשון לציון הוא משה מרכוס, שוער עבר במכבי תל אביב, ששיחק בשנות ה-80 במדים הצהובים.

* הפועל ראשון לציון ניצחה 2:3 את מכבי תל אביב במשחק ההכנה הראשון שערכו הקבוצות בתחילת הקיץ.

מפתחות והכנות

הפועל ראשון לציון:

ההתרגשות בראשון לציון תגיע מחר לשיאה, כאשר הקבוצה תארח את מכבי תל אביב ותנסה להפתיע ולהשיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות. אצטדיון 'הברפלד' עבר את אישורי המשטרה ובקבוצה מאמינים שכל 6,000 הכרטיסים שהופצו למשחק ימכרו והאצטדיון צפוי להיות מלא, אך השליטה ביציעים צפויה להיות דווקא של האורחים, שיביאו כ-4000 אוהדים צהובים למשחק. במועדון מודעים להבדלי הרמות בינם לבין מכבי תל אביב אולם אף אחד בקבוצה לא מתכוון להרים ידיים לפני ההתמודדות.

בעקבות חסרונו של דור הלוי המורחק, נאבקים איתי אלקסלסי, דודו אברהם וריף מסיקה על מקום בקישור, לצידם של ג'סטין זולו ואסי בלדוט, אם כי המאמן ניסן יחזקאל לא תרגל הרכב באימון המסכם. במידה שיחליט יחזקאל לפתוח בהרכב התקפי יותר, יצורף סינדו דוסו לחוליית ההתקפה יחד עם דייויד גומז ואז יחזקאל לוותר על אחד הקשרים במרכז השדה.השחקנים צפו במספר קטעי וידאו של מכבי תל אביב, כשהמאמן ביקש מהם לעשות את הדברים בצורה נכונה, לבוא עם חיוך וליהנות מהמשחק. "מדובר בסך הכול בעוד משחק ליגה, למרות שהיריבה היא מכבי תל אביב", אמר גורם בקבוצה. "נבוא לעשות את מיטב יכולתנו, צריך לזכור כי רק למכבי תל אביב יש מה להפסיד במשחק הזה. אנחנו מקווים ליהנות לפני ואחרי המשחק".

מכבי תל אביב:

במכבי תל אביב התעסקו השבוע בעיקר בנסיעת הקבוצה לאיסטנבול לקראת המשחק נגד בשיקטאש, שייערך ביום חמישי הקרוב בטורקיה. בנוסף לכל זה נאלץ המאמן איוניר לקיים אימונים בסגל חסר מאוד ובלי 10 משחקניו שנכחו בנבחרות השונות. במועדון נערכים כעת לתקופה עמוסה במיוחד שתכלול שבעה משחקים, מתוכם חמישה בליגה ושניים באירופה ב-21 הימים הקרובים, דבר שיחייב את הצוות המקצועי לעשות רוטציה בסגל בכדי לא לגרום לעומס על השחקנים, שמיד אחרי האימון המסכם יצאו לבית מלון עד המשחק מחר.

גיא חיימוב נפצע באימון המסכם בקרסולו, ויעבור מבחן כשירות לקראת תחילת המשחק. במידה וייעדר, ברק לוי יהיה זה שיחליפו. איוניר יחסר את גיז'רמו ישראלביץ', קלמי סבן ואבי סטרול הפצועים, כשלפחות על פי האימונים האחרונים נראה כי ברק יצחקי שעד כה שולב כמחליף במרבית המשחקים, יפתח לראשונה העונה בהרכב הפותח ויתופקד לצידם של אלירן עטר ומוסא קונאטה בחוליה הקדמית. אחת ההתלבטויות של איוניר היא לגבי עמדת המגן השמאלי כאשר הרכש החדש רחמים צ'קול עשוי לערוך בכורה בהרכב על חשבונו של יואב זיו, שעשוי לשחק בצד ימין. סאבו פאביצ'ביץ' שהחלים מפציעה, יפתח לצידו של ניבאלדו הברזילאי במרכז ההגנה. דהן ומיכה אימון חלקי, אבל צפויים לפתוח בהרכב.

יעמדו למבחן

הפועל ראשון לציון: אלביס משיץ'

הבלם הבוסני יעמוד מול אחת מחוליות ההתקפה הכי טובות בארץ ויצטרך להיות במיטבו כדי שהגנת ראשל"צ לא תקרוס מול הצהובים. משיץ', עדיין לא יציב ביכולתו בחלק האחורי, אבל מכפר על כך בהבקעת שערים ונוכחות בולטת דווקא בחלק ההתקפי, כאשר עד כה כבש כבר פעמיים מתחילת העונה. בשבת הוא יצטרך להיות בשיאו וזה יהיה בהחלט מבחן לא פשוט עבורו

מכבי תל אביב: גיא חיימוב

חיימוב עבר השבוע חוויה לא נעימה, כאשר נכנס במחצית כמחליף לשער נבחרת ישראל וספג שלישייה מההתקפה הקרואטית בתוך 12 דקות. במכבי מקווים שחיימוב ישאיר את טראומת קרואטיה מאחוריו ויחזור ליכולת הנפלאה אותה הוא הציג מתחילת העונה בליגה ובאירופה. זה לא יהיה קל מול ההתקפה הפוריה של ראשון לציון, אבל זה בהחלט מבחן אופי עבור השוער שקיבל העונה את חולצת ההרכב הראשון במדי הצהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכבים משוערים

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, אלביס משיץ', גל ספיר, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, דודו אברהם (איתי אלקסלסי), ריף מסיקה (סינדו דוסו), אסי בלדוט, הילאל מוסא, דייויד גומז.

מכבי תל אביב: גיא חיימוב (ברק לוי), יואב זיו (עומר ורד), סאבו פאביצ'ביץ', ניבאלדו, רחמים צ'קול (יואב זיו), משה לוגסי, רפי דהן, דור מיכה, ברק יצחקי, אלירן עטר, מוסא קונאטה.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully