וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי: "בקרוב ניכנס למומנטום"

מאמן מילאן הרבה בתירוצים אחרי ה-2:2 נגד לאציו: "עבר הרבה זמן מאז ששיחקנו. התחלנו להתכונן למשחק רק ביום חמישי"

מילאן נחשבת בכל עונה לפייבוריטית ברורה לזכות באליפות, בטח אחרי העונה האחרונה שעברה עליה, אבל את עונת 2011/12 שנפתחה באיחור היא פתחה עם 2:2 נגד לאציו, שסיפק אמנם כדורגל מצוין, אבל התוצאה כמובן שמאכזבת אותה. במשחק עצמו לאציו הובילה כבר 0:2 אחרי שערים של שחקני הרכש מירוסלב קלוזה (11) וג'יבריל סיסה (22), אך זלאטן איברהימוביץ' (29) ואנטוניו קסאנו (33) העניקו לאלופה נקודה.

לפני הקרב המסקרן נגד ברצלונה בליגת האלופות ביום שלישי, מסימיליאנו אלגרי, מאמן מילאן, נשמע סלחן: "עבר הרבה זמן מאז ששיחקנו. שחקני הנבחרת רק חזרו מהמשימות הלאומיות, והתחלנו להתכונן למשחק הזה ביום חמישי. היינו יכולים לעשות יותר ובמחצית השנייה ייצרנו המון מצבים. הצלחנו להשתלט על המשחק, אבל גם אפשרנו להם יותר מדי מרחב על המגרש, מה שגרם לנו לקשיים. למרות הכל, בקרוב ניכנס למומנטום".

אלברטו אקווילאני ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה, ואמר: "זה היה משחק אינטנסיבי, היו לנו הזדמנויות לנצח, אבל בסופו של דבר אנחנו יכולים להיות מרוצים מהנקודה. זו תוצאה חיובית, למרות שאנחנו תמיד רוצים לנצח. אני אודה שהתרגשתי לפני שריקת הפתיחה, אבל ברגע שהתחיל המשחק, התמקדתי רק במשחק עצמו. עכשיו אנחנו צריכים להסתכל קדימה ולהמשיך לעבוד למשחקים הבאים, מכיוון שאנחנו מילאן ואנחנו רוצים לנצח".

בלאציו כמובן שיכולים להיות מרוצים מהנקודה. הקשר סטפנו מאורי סיפר: "היינו שווים להם, אבל כשהובלנו 0:2 היינו צריכים לשלוט במשחק טוב יותר ולא לספוג. בכל מקרה, נקודה בסן סירו היא טובה. היה לנו משחק נהדר. אנחנו משתפרים ועובדים קשה כדי להשיג מקום בשנה הבאה בליגת האלופות. אני כמובן לא מזלזל בליגה האירופית. יש לנו סגל גדול וכל אחד יצטרך לתת יד בעונה הארוכה הזו".

גם אדי רג'ה, מאמן לאציו, היה מרוצה: "לא הייתי יכול לבקש יותר מהקבוצה שלי. שיחקנו טוב במשך שעה וחצי. כשאתה מגיע לסן סירו ויוצר את כל ההזדמנויות האלה, אתה מסיים את המשחק ואומר שהיה לך משחק טוב. התוצאה משקפת. אם נשחק כפי ששיחקנו במחצית הראשונה, נוכל להתמודד עם כל קבוצה העונה".

מילאן ולאציו נפרדו ב-2:2 במשחק פתיחת העונה

ליגה איטלקית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully