וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ולאציו נפרדו ב-2:2 במשחק פתיחת העונה

שחקני הרכש קלוזה (11) וסיסה (22) היממו את סן סירו, אך איברהימוביץ' (29) וקסאנו (33) העניקו לאלופה נקודה

בשעה טובה ומוצלחת, הליגה האיטלקית סוף סוף יצאה הערב (שישי) לדרך, השכיחה את השביתה המרגיזה והזכירה לנו כמה קסם יש לה, לסרייה A. במשחק שפתח את עונת 2011/12 סיימו הערב מילאן ולאציו ב-2:2, בהתמודדות מלאת אמוציות שנפתחה בקצב מטורף, ודעכה לאט לאט. בסופו של דבר שתי הקבוצות בוודאי יכולות לקחת מספר דברים חיוביים מהמשחק הראשון של העונה, וסביר להניח שבשבועות הבאים שתיהן ייראו מעט יותר טוב.

מסמיליאנו אלגרי בחר לפתוח עם זלאטן איברהימוביץ' ואנטוניו קסאנו בחלק ההתקפי, אלא שהחוד הלוהט היה דווקא בצד השני. בדקה ה-11 קיבל מירוסלב קלוזה כדור גדול מסטפנו מאורי, ובמבצע אישי נהדר עקף את נסטה ובעט חזק פנימה מ-14. אוהדי לאציו עוד לא הספיקו לחגוג את הרכש המרשים שלהם, ובדקה ה-22 מאורי המצוין הוסיף בישול שני לחלוץ הרכש הנוסף: הפעם הגבהה של הקשר מצאה את ראשו של ג'יבריל סיסה, שהתרומם יפה ולא הותיר לכריסטיאן אביאטי שום סיכוי.

הלם גדול שרר בסן סירו באותם רגעים, ונראה היה כי לאציו לא רק בדרך לחגוג ניצחון חוץ ראשון על מילאן מאז 1989 (משער עצמי של פאולו מאלדיני) - אלא גם להשפיל את האלופה. אך למזלם של הרוסונרי, זלאטן איברהימוביץ' משחק בשורותיהם. בדקה ה-29 היה החלוץ השבדי במקום הנכון, בזמן הנכון, וסיים מול שער ריק מבצע קבוצתי יפהפה שהתחיל בכדור עומק מבריק של אלברטו אקווילאני ונמשך בכדור רוחב של אנטוניו קסאנו. הקצב המשוגע נמשך, ובדקה ה-33 קיבלנו את השער הרביעי במשחק: אקווילאני, בהופעת בכורה מוצלחת למדי, הגביהה קרן מהאגף השמאלי וקסאנו, שבישל את הראשון, התרומם, נגח אל הקרקע ומצא את הרשת מול הקבוצה שלמד לשנוא מימיו ברומא.

במחצית השניה הורידו שתי הקבוצות הילוך, ולהוציא מספר הזדמנויות לא רעות של איברהימוביץ', בעיטה לקורה של קסאנו ובעיטה אחת לשמיים של פאטו המחליף בתוספת הזמן, לא נרשמו אירועים מיוחדים. הרוסונרי יכולים להיות מעט מאוכזבים על שלא הצליחו להשלים את המהפך, ובשבוע הבא הם יוצאים לקרב ענק בסטדיו סן פאולו של נאפולי. יהיה חם.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully