וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: רוסיה הביסה את יוון 67:83

נבחרתו של דיוויד בלאט שמרה על מאזן מושלם ותילחם ביום ב' על פסגת הבית מול מקדוניה, שהפתיעה את סלובניה 59:68

עוד יום של משחקים נערך הערב (שבת) בבית ו' של יורובאסקט 2011, ובסיומו נותרו שתי המוליכות עם מאזן מושלם. נבחרת רוסיה של דיוויד בלאט השיגה ניצחון גדול 67:83 על יוון, בעוד מקדוניה הנהדרת גברה על סלובניה 59:68, כאשר ביום שני הקרוב ייפגשו השתיים לקרב ראש בראש על פסגת הבית. במשחק שפתח את היום גברה פינלנד החביבה על גאורגיה 73:87 ושמרה על סיכוי להעפיל לרבע הגמר.

מקדוניה - סלובניה 59:68

אין ספק, מקדוניה היא הנבחרת המרעננת והמפתיעה ביותר של יורובאסקט 2011. הניצחון הדחוק על גאורגיה אמש לא רק העלה את נבחרתו הנהדרת של מרין דוקוז'בסקי לרבע הגמר לראשונה בתולדותיהם, הוא גם הפך באופן רשמי את הטורניר של המקדונים לטוב ביותר שלהם אי פעם. עד אמש, הישג השיא של מקדוניה באליפויות אירופה היה מקום תשיעי ביורובאסקט 2009, וכעת הבטיחה הסינדרלה את מקומה בין שמונה הראשונות.

אבל המקדונים לא הסתפקו בעלייה ונשארו חזק בתמונת ההעפלה מהמקום הראשון, אחרי עוד ניצחון מרשים על סלובניה. המקדונים שוב הציגו הגנת ברזל והמשיכו להתבסס על בו מקאלב הנהדר בהתקפה. המתאזרח הוותיק קלע 19 נקודות, והריץ את נבחרתו ליתרון 31:39 בהפסקה.

ברבע השלישי נעצרה סלובניה השאפתנית על 11 נקודות בלבד ונקלעה לפיגור דו ספרתי ממנו לא השכילה לחזור עד הסיום. ולדי אילייבסקי הוסיף 14 נקודות למנצחים, גוראן דראגיץ' הוביל את המפסידים עם 20.

רוסיה - יוון 67:83

דיוויד בלאט ושחקניו ממשיכים להיראות פשוט מצוין, ושמרו הערב על מאזנם כאחת משתי נבחרות בלבד שעדיין לא הפסידו בטורניר. רוסיה תפגוש ביום שני הקרוב את מקדוניה לקרב ראש בראש על פסגת בית ו', כאשר המפסידה תסיים במקום השני. מנגד, יוון הבטיחה את עלייתה בשל ההפסד של סלובניה, וכעת היא תנסה להימלט מהמקום הרביעי בבית שיוביל למפגש עם צרפת החזקה ברבע הגמר.

המחצית הראשונה היתה מאוד צמודה כאשר אף אחת משתי הנבחרות לא הצליחה לברוח, אך ברבע השלישי הצליחו הרוסים ליטול את ההובלה, ולהגדיל את הפער עם כל דקה שעברה ברבע האחרון, כאשר השריקה לסיום סימנה גם את יתרון השיא של בלאט ושחקניו הערב. המנצחת קיבלה 19 נקודות מטימופיי מוזגוב (7 מ-8 מהשדה), 15 מאלכסיי שווד ו-13, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים מאנדרי קירילנקו. משחק מצוין היה גם לויקטור חריאפה, עם 11 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. את היוונים הלא יציבים הוביל קוסטה קופוס עם 15 נקודות.

פינלנד - גאורגיה 73:87

הפינים השיגו את נצחונם הראשון בשלב הבתים השני, ולאור הפסדה של סלובניה למקדוניה לסקנדינבים החביבים יש עוד סיכוי להעפיל לרבע הגמר. כעת צריכה פינלנד לנצח את הסלובנים במשחק המכריע שייערך ביום שני, והיה תהיה בין 8 הגדולות של היבשת. מדהים. מיקו קויבוסטו הוליך חמישה שחקנים עם ספרות כפולות בשורות המנצחים עם 14 נקודות. את הגאורגים הוביל ויקטור סניקדזה עם 16.

יורובאסקט 2011 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully