וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "מצפה שההשפעה של בניון תהיה גדולה"

מנג'ר ארסנל מרוצה מהישראלי, שלא אמור לפתוח מול סוונסי (שבת, 17:00, ספורט2). אוהדי התותחנים הרבה פחות נלהבים

קפטן נבחרת ישראל יוסי בניון עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בארסנל כבר מחר (שבת, 17:00, ספורט1), כאשר התותחנים יארחו את העולה החדשה סוונסי. כרגע נדמה כאילו הקשר הישראלי לא יפתח בהרכבו של ונגר, שככל הנראה יעדיף בחלק ההתקפי של הקישור את אנדרי ארשבין ותיאו וולקוט, כאשר ארון ראמזי והרכש החדש מיקל ארטטה יפתחו באמצע.

למרות זאת, ונגר עצמו נשמע נלהב למדי מבניון, ובמסיבת העיתונאים שהעניק לקראת המפגש עם העולה החדשה מווילס, אמר: "אני מצפה שההשפעה של ארטטה ובניון תהיה גדולה. שניהם מאוד טכניים. היה חסר לנו נסיון, איבדנו את ססק פברגאס וסמיר נאסרי, ורצינו שחקנים טכניים", הסביר המנג'ר הצרפתי את צירופם של צמד הקשרים הוותיקים.

אגב, באתר הרשמי של התותחנים פורסם סקר השואל: "מי משחקני הרכש החדשים הכי מלהיב אותך?", ובו זכה בניון ל-2% בלבד מהקולות. מיקל ארטטה מוביל עם 36 אחוזים, צ'ו יאנג פארק עם 30, פר מרטסאקר עם 22 ואנדרה סאנטוס עם 10.

ביקורת מסוימת נשמעה על ונגר ובניון גם מחוץ ללונדון. בטור שכתב שחקן העבר ג'יימי רדנאפ לעיתון הדיילי מייל, נכתב בין היתר: "ונגר בדרך כלל לא מחתים שחקנים עם היסטוריה של פציעות, אבל הוא סתר את העיקרון הזה עם בניון וארטטה. שניהם שחקנים טובים, אבל הם נפצעו לא מעט בזמן האחרון ועדיין לא חזרו לכושר הטוב ביותר שלהם. אם ארסנל היתה מקבלת את ארטטה של לפני שנתיים הוא היה רכש מצוין, אבל יש לו הרבה מה להוכיח וכך גם לבניון".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully