וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ניו זילנד פתחה את אליפות העולם בניצחון

האול-בלקס שמארחים את הטורניר השנה הביסו את טונגה 10:41 במשחק הפתיחה באוקלנד. בשבת: אנגליה-ארגנטינה

אליפות העולם בראגבי יצאה היום (שישי) לדרך בניון זילנד, כאשר האיצטדיון באוקלנד אירח את טקס הפתיחה ואת המשחק הראשון בין המארחת לטונגה. ניו זילנד הביסה את הנבחרת השכנה מהאוקיאנוס השקט 10:41. בסך הכל מדובר במשחק קל עבור האול-בלקס, שיפגשו בהמשך במסגרת משחקי בית א' גם את צרפת,יפן וקנדה. ניו זילנד מחפשת תואר ראשון באליפות העולם מאז 1987, ותנסה לעשות את זה על אדמתה, וגם לגזול מדרום אפריקה את התואר בו זכתה ב-2007.

ישראל דאג וריצ'ארד קאהוי הובילו את האול-בלקס ליתרון מבטיח של 0:29, שסגר את הסיפור מוקדם מאוד עבור היריבה טונגה. 60 אלף צופים באיצטדיון "אדן פארק" נהנו מנבחרת מקומית שולטת שהצדיקה את הציפיות ממנה במשחק הפתיחה. עם זאת, הניו זילנדים מכירים את הנבחרת שלהם ככזו שתמיד נראית משכנעת בשלב הבתים של אליפות העולם ומאכזבת במשחקי הנוק-אאוט. הפעם מקווים שם לשבור את ה"נאחס".

מחר ייצאו לדרך המשחקים בשאר הבתים באליפות העולם. בבית א' תפגוש צרפת את יפן, בבית ב' יתקיים מפגש מסקרן מאוד בין ארגנטינה לאנגליה (11:25, שידור ישיר בספורט1 וספורט1 HD) כשסקוטלנד תתמודד נגד רומניה. בבית ד' תפגוש פיג'י החזקה את נמיביה.

כל מה שרציתם לדעת לקראת אליפות העולם

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully