וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: כ-150 אוהדים פוצצו את אימון הפתיחה

8.9.2011 / 23:56

כמיטב המסורת, האוהדים הרימו את השחקנים על הכתפיים. פרנקו אופטימי: "בנינו קבוצה שהקהל בנתניה ירצה לבוא לראות"

ברק נתניה פתחה הערב (חמישי) את אימוניה לקראת עונת הכדורסל החדשה, ו-150 אוהדים הגיעו לאימון הפתיחה וכמיטב המסורת של אימונים מהסוג הזה, עשו הרבה רעש והרימו את שחקני הקבוצה על הכתפיים. האוהדים הסכימו רק אחרי שעה לעלות ליציע כדי שהאימון יוכל להתחיל. אבל עשר דקות אחר כך, כשהשחקנים עדיין מתמתחים לקראת האימון, ירדו האוהדים שוב לפרקט ופיצצו את האימון.

מאמן הקבוצה דני פרנקו, סיפר על תחושותיו: "אני מקווה ששקט לא יהיה פה השנה. בנינו קבוצה שהקהל בנתניה, ויש הרבה ממנו, ירצה לבוא לראות. יש פה חבר'ה צעירים ואתלטיים, ואני חושב שתהיה שנה טובה פה. הבאנו את בריאן אוסברי ואת ג'רום רנדל, שבכל ערב נתון יכולים להביא שלושים נקודות, אבל המטרה שלנו היא לגרום להם לשחק ביחד, ואם נצליח שכל אחד מהם יקלע חמש עשרה, אהיה מרוצה".

פרנקו הוסיף: "אין ספק שיש כישרון. בשנתיים האחרונות נתניה עשו הישגים, ואני קונה גם השנה את אחד ההישגים האלה. חסר לנו עדיין שחקן אחד לסגור את הקבוצה הזאת באופן סופי, ואנחנו רוצים לנצח כמה שיותר. אם נצליח ליהנות, אז גם ההישגים יגיעו".

ליאור חכמון שחזר לקבוצה אחרי קדנציה בהפועל ירושלים: "מרגש לחזור ולראות את הקהל הזה, התגעגעתי. כיף לחזור הביתה. אני לא רואה סיבה שלא תהיה פה המשכיות, ויש פה שחקנים מצוינים עם מחויבות למועדון. דני מאמן נפלא. כשנתחבר יהיה קשה מאוד לקבוצות לצאת מנתניה עם ניצחון".

שחקן הרכש בריאן אוסברי, סיפר גם הוא על תחושותיו: "זו הרגשה טובה להגיע לקבוצה חדשה, ואני לא יכול לחכות עד לתחילתה של הליגה. הציפיות שלי הן לצאת ולתת את כל כולי על המגרש בכל ערב, ולתרום לקבוצה שלי כדי לנצח". אוסברי הגיע עם נעליים אדומות, זכר לתקופתו בהפועל תל אביב, דבר שהאוהדים לא שמחו לראות, אך השחקן הבטיח: "בשבוע הבא אביא חדשות ואחליף אותן".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully