וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: ג'רום רנדל חתם לעונה

16.8.2011 / 10:09

רכזה של טורק טלקום הטורקית (24, 1.78), שכיכב במכללת קליפורניה עד שנת 2010, יהיה הזר השלישי לצד בנקס ואוסברי

ברק נתניה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הרכז האמריקאי ג'רום רנדל, שיהיה הזר השלישי של הקבוצה לצידם של אדריאן בנקס ובריאן אוסברי. רנדל ניהל בשבוע האחרון מגעים גם עם נתניה וגם עם עירוני אשקלון אך העדיף לבסוף לחתום בקבוצה של דני פרנקו, שם ישתף פעולה בקו האחורי בנוסף לבנקס גם עם ליאור ליפשיץ. בנתניה כעת יתמקדו בהחתמת שחקן זר בעמדה מספר 4 שישלים את הסגל לקראת העונה הבאה.

רנדל (24, 1.78), יליד שיקגו, הוא בוגר מכללת קליפורניה משנת 2010, כשבשנתו האחרונה במכללה רשם 18.6 נקודות ו-4.3 אסיסטים בממוצע למשחק, נבחר לשחקן השנה במחוז ה-פאק 10 החזק ובנוסף קיבל אזכור מיוחד בבחירות לשחקני השנה במכללות. בשנה שעברה חתם רנדל בקבוצת אליאגה הטורקית, ואחרי 15 משחקים בהם רשם 17.5 נקודות ו-3.9 אסיסטים עבר לטורק טלקום, שיחק 15 משחקים גם כן ורשם 12.8 נקודות ו-3.7 אסיסטים.

צביקה ליבר, הבעלים של מועדון הכדורסל ברק נתניה אמר לאחר ההחתמה: "ההצטרפות של רנדל לסגל שלנו היא תוספת כוח משמעותית. מדובר בווינר, מנהיג טבעי עם אופי שמתאים למרקם שאנחנו בונים השנה בנתניה. שחקן צעיר, עם נתונים טובים ורצון גדול להצליח שהביע בשיחות שהיו לנו את המחויבות למועדון ולקבוצה".

מועדון הכדורסל ברק נתניה החל השבוע במכירת המנויים המוזלים לעונה הבאה. אוהדי הקבוצה יוכלו לרכוש מנוי בחנות ה"ספר" ברחוב וייצמן שבעיר. המחירים החדשים: ביציע המרכזי למטה 490 שקלים, ביציע המרכזי למטה בצדדים 390 שקלים, ביציע העליון למבוגר 300 שקלים ולילד 250 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully