וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "אולי הגיע הזמן לשים כאן גג"

הטניסאי הסרבי מתוסכל, כמו יתר חבריו לסבב, מהגשם הבלתי פוסק באליפות ארה"ב. אירגון ה- ATP מגבה את השחקנים

עוד יום גשום עובר על אליפות ארצות בטניס. כמעט שלושה ימים חלפו מאז הצליחו מארגני הטורניר להשלים בפעם האחרונה משחק ואחרי שיום שלם בוטל והיום שאחריו החל ומיד נפסק, גם היום (חמישי) התחזית היא לגשם ואף לסופות ברקים, שיימשכו בניו יורק עד לסוף השבוע. במצב הקיים, איש לא יודע מתי יחודשו המשחקים, מה שגורם לשחקני הסבב, בעיקר הבכירים שביניהם, להשמיע את קולם הכעוס.

אחרי שאתמול נשמעו טענות מפיהם של המדורג 2 בטורניר, רפאל נדאל והמדורג 4, אנדי מארי, שמשחקיהם יצאו לדרך, אך נאלצו להיעצר כעבור רבע שעה בלבד, היום מצטרף לחגיגת הביקורות גם המדורג מספר 1, נובאק דג'וקוביץ', שאמר: "כבר כמה שנים שאותה בעיה קיימת בטורניר הזה, אולי הגיע הזמן שישקלו לשים כאן גג, כמו בווימבלדון ובאוסטרליה".

כאמור, משחקו של נדאל מול ג'יל מולר הופסק אמש במצב של 3:0 במערכה הראשונה נגד הספרדי, שרטן על המגרש החלק עליו אולץ לשחק. גוף ה- ATP, המהווה את התאחדות הטניס העולמית לגברים, יצא הבוקר לעזרתו של נדאל ופירסם הודעה רשמית בה נאמר: "אנו מבינים שלמרות הגשם, הקהל ביציעים רצה לראות טניס, אך בריאות וביטחון השחקנים קודמות חייבות להיות בראש סדר העדיפויות. אם השחקנים חוששים לשלומם, על המארגנים לקחת זאת בחשבון לפני שקובעים יציאה למגרש".

הפעם האחרונה שהאליפות הגיעה לסיומה במועד המתוכנן והגמר נערך ביום ראשון הייתה אי שם ב- 2007 ואולי הפעם, בעקבות המהומה שנוצרה בלוח הזמנים והתלונות מצד כוכבי הטניס הגדולים, ישקלו בניו יורק לעשות משהו בנידון.

אליפות ארצות הברית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully