וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: משחקי רבע הגמר בגברים נדחו

המשחקים נקטעו בשל גשם, והמפגשים בין פדרר לצונגה ודג’וקוביץ’-טיפסרביץ’ נדחו. נדאל: "ידעו שיורד גשם כשקראו לנו"

תמיד דובר על כך שלמארגני טורניר ווימבלדון אין מזל בכל הנוגע למזג האוויר. אולם מתברר כי גם באליפות ארצות הברית איתני הטבע נותנים את הטון. לאחר שיום המשחקים של אתמול (שלישי) בוטל לחלוטין בשל הגשם הרב שירד בניו יורק, גם היום נראה שלמארגנים ולעשרות אלפי הצופים אין הרבה מזל.

החדשות האחרונות שהגיעו מכיוון המארגנים הן שהם מצפים לחדש את המשחקים ב-22:30 שעון ישראל. אלא שכשהגיעה השעה הייעודה, הוציאו המארגנים הודעה בה נכתב כי הם מקווים שהמשחקים יחודשו היום. אנחנו רק יכולים לקוות שזה נכון. שלושה משחקים שכן נפתחו היום, גם הם באיחור של קרוב לשעתיים, נעצרו לאחר תשע דקות בלבד של טניס כשארובות השמייים נפתחו והורידו ממטרים נוספים.

בכל מקרה, משחקי רבע הגמר בגברים נדחו כבר למחר. שני המשחקים בהם מדובר הם בין רוג'ר פדרר לג'ו ווילפריד צונגה והדרבי הסרבי בין נובאק דג'וקוביץ' לינקו טיפסרביץ'. ארבעת משחקי שמינית הגמר בגברים ומשחקי רבע הגמר בנשים מתוכננים להתקיים עוד הלילה.

במשחקים שכן נפתחו, כולם עדיין בשלב שמינית הגמר שנדחה מאתמול, דווקא הסתמנו הפתעות. רפאל נדאל, המדורג שני, נשבר פעם אחת ופיגר 3:0 מול ז'יל מולר מלוקסמבורג. אנדי רודיק (21) הצליח להשיג שבירה מול דויד פרר (5) והוביל כבר 1:3, בעוד אנדי מארי (4) ודונלד יאנג שמרו על ההגשות שלהם והאמריקני הוביל 1:2.

מי שנשמע זועם במיוחד מההחלטה היה אלוף השנה שעברה רפאל נדאל, שאמר מיד לאחר ההחלטה להפסיק את משחקו: "אנחנו רק חלק מההצגה. עובדים רק בשביל האירוע ולא בשבילנו. ידעו שעדיין יורד גשם כשקראו לנו למגרש. זה בלתי אפשרי. אני מבין שיש אוהדים בחוץ, אבל גם השחקנים חשובים והם חלק מההצגה. לא הרגשנו מוגנים". גם אנדי מארי נשמע ממורמר מההחלטה והוסיף: "זה לא ממש הגיוני להעלות אותנו לשחק בשביל תשע או 10 דקות".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully