וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן: "לא רציתי לנטוש ספינה טובעת"

בלם הרכש של בני יהודה סיפר על הקושי לעזוב את הפועל פתח תקוה: "לויאליות היא תכונה שלא נפוצה בנוף של הכדורגל שלנו"

בני יהודה תקיים הערב את האימון הטקטי לקראת משחק החוץ נגד הפועל חיפה, בקרית אליעזר בשבת. הזהובים מגיעים למשחק עם נקודה בודדת משני משחקי הפתיחה בליגה וינסו לשפר את מאזנם בהתמודדות בה יפגשו את מאמנם בעבר ניצן שירזי.

הבלם אביב חדד עדיין סובל מפציעה בקרסולו וככל הנראה ייעדר מהמשחק, כאשר גם הקשר הסרבי ננאד מרינקוביץ' שטרם החלים לחלוטין מקרע בשריר הירך האחורי לא ייכלל בסגל. לסגל הקבוצה יצטרפו הערב דלה איינוגבה וקסטוטיס איבשקביצ'יוס ששהו השבוע עם נבחרותיהם במשחקים הבינלאומיים השונים.

במידה והבלם אביב חדד לא יהיה כשיר, צפוי בלם הרכש גל כהן לערוך הופעת בכורה בהרכב הפותח לצידו של דן מורי במרכז ההגנה. "אני לומד את הקבוצה והקבוצה לומדת אותי ומאימון לאימון זה נראה טוב יותר" אמר כהן בראיון לאתר הרשמי של המועדון. "רציתי להגיע לבני יהודה ואני יותר משמח שאני פה. יחד עם זאת, הייתי קפטן בהפועל פתח תקוה ולא רציתי לנטוש ספינה טובעת".

"היה לי קשה לעזוב", המשיך כהן. "אבל אני בטוח שאם זה היה הפוך האוהדים של בני יהודה היו מעריכים אותי על הרצון להישאר. בכל מקרה, מהרגע שהגעתי לבני יהודה אני אתן לה את הכל. אני יודע שלויאליות היא תכונה שלא נפוצה בנוף של הכדורגל שלנו, אבל כזה אני ואת זה אני מביא לקבוצה".

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully