וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן חתם לשנתיים בבני יהודה

המפרקים של הפועל פתח תקוה לא אישרו את החתמתו, והבלם סגר בשורות הזהובים: "מקווה שאמצא בית חם בבני יהודה"

הבלם גל כהן חתם היום (שני) לשנתיים בשורות קבוצת בני יהודה. כהן זומן לפגישה בשעות הצהריים עם ראשי בני יהודה במטרה לחתום עוד על חוזה בקבוצה. השחקן אמר לאתר הרשמי של בני יהודה: ""אני שמח שבסופו של דבר סיכמתי בבני יהודה לשנתיים. אני מקווה שאני אמצא בית חם בבני יהודה כמו שהיה לי בפ"ת. כמו שהייתי לויאלי ונאמן להפועל פ"ת מבחינתי עכשיו זה הבית שלי, בני יהודה הוא המועדון מס' 1 בשבילי". עוד באתר הרשמי של הקבוצה נמסר: "הסיכום עם השחקן וקבוצתו, הפועל פ"ת, היה קיים כבר למעלה משבועיים אך התעכב עקב בעיות פנימיות בהפועל פ"ת.

החל משעות הבוקר ניסו בהפועל פתח תקוה להשאיר את הקפטן, אך המפרקים הודיעו לראשי המועדון כי בשלב זה הנטיה היא למכור את השחקן. בעקבות ההתפתחות האחרונה, כהן זומן לפגישה עם מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו במטרה לחתום ולהציגו ביממה הקרובה כשחקן הקבוצה. "גל כהן עשה הכל כדי להישאר במועדון, אך לצערנו המפרקים לא אישרו לו להישאר. כולם יודעים מה התרומה שלו להפועל פתח תקוה. זאת מכה אנושה".

החלוץ הגיאורגי וחטאנג קבראצקליה (23) נחת הבוקר (שני) בישראל וייבחן בימים הקרובים בהפועל פתח תקוה. לאחר הנחיתה אמר השחקן: "שמעתי על המעודון. הגעתי להתרשמות ואני מקווה לחתום". השחקן שהופיע לפני שנתיים בנבחרת גאורגיה הצעירה והשתייך לאחרונה לקבוצת טורפדו קוטאיסי, החל את דרכו החל ב-FC טביליסי, שם כבש שבעה שערים ב-20 משחקים בעונת 2006/7. לאחר מכן שיחק גם בדינמו בטומי, וטרה וספרטק צקינבאלי, ואת עונת השיא שלו רשם בקבוצת ויט גאורגיה, במדיה כבש 15 שערים ב-2009/10.

שחקן אחר שצפוי להיבחן הוא החלוץ הניגרי אלביס אוניימה, שצפוי לנחות ביממה הקרובה בישראל. לנדאו מעוניין לצרף במהלך הפגרה לפחות חלוץ אחד, שיצטרף לרשימת החיזוקים הלא גדולה שכוללת את אסף בן מוחה וג'ונתן אסוס.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 10:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully