וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד: "אסור לפסול שחקן כי הוא מבוגר מדי"

הקשר בן ה-33 התאכזב מהירידה במעמדו בנבחרת: "אני תמיד רוצה לשחק". באנגליה משוכנעים שרדנאפ יחליף את קאפלו

גם בגיל 33 פרנק למפארד ממשיך לראות את עצמו כאחד השחקנים המובילים של נבחרת אנגליה, אבל מאמנו פאביו קאפלו מעדיף להצעיר את נבחרת שלושת האריות ולתת לכשרונות החדשים בממלכה לצבור ניסיון לקראת אליפות אירופה בקיץ הבא.

קשרה של צ'לסי נשאל בנוגע להשארתו מחוץ להרכב במשחק של אנגליה מול בולגריה ואמר: "לא הופתעתי מההחלטה, כי אני אף פעם לא לוקח את מקומי בהרכב כמובן מאליו לאור הכשרון הגדול שיש לנו בנבחרת. אבל אני תמיד רוצה לשחק כמה שיותר ולעזור לאנגליה".

"אני גאה מאוד לשחק עבור הנבחרת, ואני רוצה להמשיך להיות חלק חשוב בסגל שלה", המשיך למפארד, שחזר להרכב שלשום בניצחון על וויילס (0:1). "בדיוק כמו שלמאמן אסור לפסול שחקן מסוים רק בגלל שהוא צעיר מדי, כך גם כשמדובר בשחקן מבוגר. כל עוד אתה מציג את הרצון והתשוקה לשחק, אין למאמן סיבה לא להרכיב אותך".

על האפשרות שיסיים את דרכו במדים הלאומיים אמר למפארד: "יש רק שתי אופציות שיגרמו לכך שאפרוש מהנבחרת - אם אנופה מהסגל, שזה בסדר גמור מבחינתי, ואם אחליט להעדיף להתמקד בהארכת הקריירה שלי בצ'לסי. אבל כל עוד יקראו לי לנבחרת אבוא ואמשיך לתת הכל".

בינתיים באנגליה כבר עוסקים בשאלת יורשו של קאפלו, שהבהיר שלא ימשיך בתפקידו אחרי יורו 2012. סוכנויות ההימורים בממלכה הציבו הבוקר את הארי רדנאפ כפייבוריט הברור למשרה, עם יחס של 8 ל-10, כשהבאים אחריו ברשימת המועמדים הם מרטין אוניל ורוי הודג'סון (1 ל-10), סטיוארט פירס (1 ל-15), ז'וזה מוריניו (1 ל-16) וחוס הידינק (1 ל-25).

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully