וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: רוסיה ומקדוניה ברבע הגמר

הנבחרת של דיוויד בלאט רשמה ניצחון שישי בטורניר, 60:79, על פינלנד. מקדוניה ניצחה את גאורגיה 63:65, יוון - סלובניה 60:69

לאחר מספר משחקים יוצאים מהכלל ביום רביעי, שלב הבתים השני של יורובאסקט 2011 נמשך היום (חמישי) עם שלושה משחקים נוספים, הפעם מבית ו' הפחות אטרקטיבי. במשחק המרכזי של היום ניצחה יוון את סלובניה 60:69, . נבחרת רוסיה המצוינת של דיוויד בלאט, המשיכה בכושר המצוין בו היא נמצאת, השיגה ניצחון שישי, 60:79 מול הסינדרלה הגדולה של האליפות פינלנד ועלתה לרבע הגמר. המקדונים המפתיעים השיגו ניצחון חמישי ברציפות מול גאורגיה, 63:65, ובעקבות נצחונה של רוסיה עלתה גם היא לרבע הגמר.

מקדוניה - גאורגיה 63:65

בו מקאלב, הרכז הנהדר של נבחרת מקדוניה, המשיך לנצוץ גם היום במשחק הראשון של השלב השני. אחרי שבתחילת הרבע האחרון הובילו המקדונים כבר בעשר הפרש, הצליחו הגאורגים להשוות את התוצאה ל-63:63, 16 שניות לסיום. הרכז הנהדר של סיינה, שכמה שניות קודם לכן עבר עבירת תוקף, לקח את האחריות על עצמו וקלע את הליי-אפ האחרון שתי שניות לסיום, כשהוא מעניק למקדונים את ניצחונם החמישי ברציפות.

מקאלב, שסיים את המשחק עם 27 נקודות וארבעה אסיסטים, קיבל עזרה מפרו אנטיץ' שרשם שמונה נקודות ומספר זהה של ריבאונדים. הגאורגים המאוכזבים ידעו כבר מההתחלה שיהיה לה קשה בלי זאזה פצ'וליה הפצוע, סיימו ככל הנראה את דרכם באליפות, קלעו ניקולוס צקיטישווילי 20 נקודות (ועשרה ריבאונדים) ו-ויקטור סניקידזה עם 15 נקודות ושבעה כדורים חוזרים. המקדונים חיכו לראות את תוצאת המשחק של רוסיה ופינלנד, והניצחון של הנבחרת של דייויד בלאט קבע שגם הם ימשיכו לשלב הבא.

רוסיה - פינלנד 60:79

דיוויד בלאט ונבחרת רוסיה עלו לרבע הגמר אחרי שהמשיכו היום בשרשרת הניצחונות שלהם ביורובאסקט, אחרי שהביסו ב-19 נקודות הפרש את נבחרת פינלנד המפתיעה, שהעפלתה לשלב הבתים השני מסמלת ככל הנראה את השיא אליו היא יכולה להגיע. הרוסים, שעדיין לא הפסידו ולו משחק אחד בטורניר, המשיכו ביכולת הטובה שלהם, וכבר בסיום מחצית הראשונה, בה השאירו אנדריי קירילנקו וחבריו את הסקנדינבים על 20 נקודות בלבד, אפשר היה להבין לאן הרוח נושבת בהתמודדות הזו.

לרוסים קלע קירילנקו, ששיחק 24 דקות בלבד במשחק, 14 נקודות ב-83.3 אחוזים מהשדה. גם אלכסי שבד, הסקנד גארד, הציג יכולת טובה עם 12 נקודות וששה אסיסטים. לפינים, שון האף היה הקלע המצטיין עם 14 נקודות, ופטרי קופונן, אמנם קלע עשר נקודות אבל באחוזים מזעזעים מהשדה (18.2).

יוון - סלובניה 60:69

איזה משחק מרתק קיבלנו הערב בין יוון וסלובניה, שתיים משלוש הנבחרות החזקות בבית ו' (יחד עם רוסיה). במצחית הראשונה היה נראה שהיוונים הולכים לניצחון קל, כשאת 20 הדקות הראשונות הם מסיימים ביתרון 25:37 קליל. אבל לרבע השלישי יאניס בורוסיס (שמונה נקודות, ששה ריבאונדים), ניקוס זיסיס (16 נקודות וחמש ריבאונדים) וחבריהם פשוט לא הגיעו.

הסלובנים קלעו ברבע הזה 21 נקודות לעומת שבע בלבד של היוונים, שהסתפקו בשתי נקודות בלבד בשמונה הדקות האחרונות של הרבע, והחטיאו שמונה סלי שדה ברציפות. לרוע מזלם של הסלובנים זה לא הספיק, ולמרות שהם הצליחו לשמור על משחק צמוד עד 2:30 דקות לסיום, את המשחק גמרו היוונים בריצה של 3:13 עד לסיום, וסיימו את המשחק בניצחון 60:69. בשורות הסלובנים בלטו יאקה לקוביץ' עם 14 נקודות, ומירזה בג'יץ' עם שמונה נקודות ו-12 ריבאונדים.

יורובאסקט 2011 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully