וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת בקרואטיה כבר הכתירה מנצחת

האתרים והעיתונים בקרואטיה: "כאוס מוחלט בנבחרת ישראל. ההפסד ליוון גרם למשבר. השחקנים לא מדברים אחד עם השני"

בתקשורת הספורט הקרואטית מסמנים את ישראל כמשוכה שהנבחרת המקומית חייבת לעבור - ובקלות הערב בזאגרב (שלישי, 21:00, ערוץ 10). באחד מאתרי האינטרנט הזכירו שבשבעה משחקים בין הנבחרות, קרואטיה ניצחה בשישה ואחד הסתיים ב-3:3.

בנוסף, בקרואטיה מדווחים בהרחבה על הקרע בנבחרת ישראל וכתבו שם: "ההפסד ליוון גרם למשבר אצל השחקנים הצעירים של ישראל וגם נשמעו הרבה ביקורות על לואיס פרננדז ועל השחקן המפורסם ביותר שלה, יוסי בניון. אם זה לא מספיק, שניים מהשחקנים הטובים ביותר שלהם, אלמוג כהן וביברס נאתכו, לא ישחקו במקסימיר בגלל צהובים".

ב-"24 שעות" הוסיפו: "כאוס מוחלט בנבחרת ישראל: השחקנים מתווכחים בינם לבין עצמם וחלקם לא מדברים אחד עם השני... אחרי ההפסד ליוון הם כמעט רבו באימון. נקווה שסרנה, קרנצ'אר והכאוס בישראל יעניקו לקרואטיה יתרון".

מי שקיבל טלפון מהעיתונאים הוא שוער הפועל חיפה קאלה דרשלר. לפני המשחק באצטדיון רמת גן לפני כמה חודשים צוטט השוער הקרואטי כאומר שהוא יהיה בעד נבחרת ישראל ועכשיו הוא אמר: "כל הראיון הזה היה מומצא. אפילו למשפחה שלי עשו בעיות בגלל זה. רק אמרתי שלישראל יש סיכוי. איך מישהו יכול להיות נגד המדינה שלו?".

יוסי בניון: "מעולם לא דיברתי על שחקן מאחורי הגב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully