וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: בן הרוש וחוטבא בהרכב, רפאלוב על הספסל

6.9.2011 / 16:36

השניים יפתחו במערך של חמישה שחקני הגנה נגד קרואטיה (21:00, ערוץ 10), תמיר כהן יוסט לקישור. גם בניון בהרכב

נבחרת ישראל ערכה את ההכנות האחרונות לקראת המשחק הערב (שלישי, 21:00, ערוץ 10) במסגרת המחזור התשיעי במוקדמות יורו 2012 מול קרואטיה בזאגרב, שם תנסה להחזיר את הכבוד אחרי ההפסד המרגיז מול יוון שלמעשה סגר מעשית את סיכויי ההעפלה ליורו 2012. ישראל כרגע במקום השלישי בבית ו' עם 13 נקודות, שלוש פחות מקרואטיה השנייה וארבע פחות מיוון הראשונה, אך עם משחק עודף. ישראל עדיין לא חוותה ניצחון מול קרואטיה, והפסידה לה בשלושת המפגשים האחרונים במשחקי המוקדמות.

המאמן לואיס פרננדז כבר הודיע לשחקנים מהו ההרכב: טאלב טואטחה יפתח כמגן שמאלי מול קרואטיה, ואילו את עמדת המגן הימני ימלא נאעל חוטבא לאור המתיחה בשריר התאומים ממנה סובל יובל שפונגין. פרננדז אף ישחק עם שלושה בלמים: רמי גרשון, עומרי בן הרוש וטל בן חיים. את עמדות הקישור האחורי צפויים לתפוס תמיר כהן ובירם כיאל, ובחלק הקדמי של הקישור ישחקו יוסי בניון וערן זהבי. תומר חמד יפתח כחלוץ יחיד.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, נאעל חוטבא, רמי גרשון, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, טאלב טואטחה, ערן זהבי, תמיר כהן, בירם כיאל, יוסי בניון, תומר חמד.

בניון: "הביקורת על הצעירים מוגזמת"

עוד לפני האימון המסכם התייחס הקפטן יוסי בניון במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק למתיחות בינו לבין הבלם טל בן חיים."אין מחנאות בנבחרת ולי אין בעיה של אגו", פתח בניון את דבריו. "נוצרה בעיה עם טל בן חיים והחלטתי לפתור את זה מולו בארבע עיניים ולא דרך התקשורת. הדברים איתו נפתרו ומה שהיה בשיחה במטוס יישאר בנינו. אף פעם לא דיברתי על מישהו מאחורי הגב".

אחרי הדברים הללו, בניון התייחס גם להפסד ליוון ולאווירה הכללית בנבחרת. "אין לי בעיה עם ביקורת, אבל הביקורת על הצעירים מוגזמת. אין לי בעיה שמפילים הכל עליי, יש לי גב רחב. אחרי המשחק באתי ואמרתי שהייתי חלש. יש רגעים פחות ויותר טובים. אם אמשיך בנבחרת? אני חושב שזה חוסר כבוד לשאול את זה. יש פרשנים שמדברים מתוך אינטרס". לקראת המשחק מול קרואטיה אמר: "נעשה הכל כדי להציל את הכבוד. קרואטיה נבחרת חזקה מאוד".

המאמן לואיס פרננדז פתח את דבריו בעוד עקיצה לתקשורת: "שמעתי שביליץ' פרגן, אני מודה לו על כך. זה כבוד ששחקן ומאמן כזה מדבר עליי ככה. התקשורת שם יודעת לפרגן, אבל בצד שלנו זה לא כך לצערי. קרואטיה נבחרת מצוין ויש לה הרבה כשרונות. מודריץ הוא שחקן מושלם. זאת נבחרת שיודעת לשחק קבוצתי וזה היתרון שלה. קרואטיה וגם יוון נבחרות טובות יותר מאיתנו. נצטרך להתעלות ברגעי האמת".

בהמשך נשאל המאמן על האסיפה בה נזף על השחקנים בעקבות ביקורת שהעבירו בתקשורת ואמר: "מעולם לא הייתה אסיפה כזאת".

אבי לוזון לא יגיע למשחק הנבחרת בקרואטיה

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

ביליץ': "לא קונה את הסיפורים על הבעיות בישראל"

הקרואטים מבקשים לא להתעסק בבעיות של נבחרת ישראל, ומתרכזים בניסיון שלהם לעקוף את יוון ולתפוס את המקום הראשון בבית. "ישראל צריכה לנצח, אבל זה לא אומר שהשחקנים שלה ירוצו מיד לחצי המגרש שלנו", אמר סלאבן ביליץ' במסיבת העיתונאים. "עם כל הכבוד לנבחרת הטובה שלהם, לנו יש הרבה סיבות להיות אופטימיים. הדברים תלויים בנו".

ביליץ המשיך לדבר על ישראל: "ניצחנו אותם שלוש פעמים בשנים האחרונות, והמשחק שהכי מאפיין אותם היה בזאגרב ב-2006 (0:1 לקרואטיה). זו נבחרת טובה, הם יודעים להכתיב קצב וליצור מצבים, למרות שלא הגיעו להרבה כאלה אז. אני אחזור על זה שוב, לישראל יש סיכוי ממשי להגיע ליורו אם הם ינצחו כאן. אני לא נופל בפח לכל הסיפורים על הבעיות שלהם, נתייחס למשחק במלוא הרצינות כי זו יריבה חזקה".

לרשות ביליץ' צפוי לעמוד סגל מלא, אחרי שדריו סרנה ואיבן פרישיץ' החלימו ממחלה וגם לוקה מודריץ' וניקו קרנצ'אר חזרו לכשירות מלאה. "אנחנו חוזרים הביתה ואנחנו פייבוריטים ברורים", הצהיר הקפטן סרנה. "שלוש נקודות במשחק הזה יקרבו אותנו לאליפות אירופה, אין תירוצים. אנחנו חייבם לסיים לפני יוון. זו נבחרת משעממת, וממה שראיתי למלטה וישראל היו יותר מצבים נגדם, אבל עדיין היוונים ניצחו".

הרכב משוער נבחרת קרואטיה: סטיפה פלטיקוסה, דריו סרנה, ודראן צ'ורלוקה, דיאן לוברן, איגור סטריניץ', אוגניין ווקוייביץ', ניקו קרנצ'אר, איבן פרישיץ', לוקה מודריץ', איבן קלאסניץ', מריו מנדז'וקיץ'.

מוקדמות יורו 2012 בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 13:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully