וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחנדרו סאבלה: "אנחנו חייבים לשמור על מסי שמח"

מאמן נבחרת ארגנטינה יודע בדיוק מה המתכון להצלחה, לפני משחק הידידות מול ניגריה (ג', 16:00). גרמניה מתארחת בפולין

מלבד משחקי מוקדמות יורו 2012 שיתקיימו מחר (שלישי) יהיו גם כמה משחקי ידידות, ביניהם שניים בהשתתפותן של ארגנטינה וגרמניה. האלביסלסטה ישחקו בבנגלדש מול ניגריה, בעוד הנבחרת של יואכים לב, שכבר הבטיחה את מקומה ביורו 2012, תפגוש את אחת המארחות של הטורניר, פולין.

ארגנטינה - ניגריה (16:00)

זוכרים את ה-1:4 המוזר של ניגריה על ארגנטינה לפני כשלושה חודשים? אותו משחק ידידות, שנחשד לאחר מכן כמכור, הוא זיכרון אותו ינסו שחקני האלביסלסטה למחוק במפגש הנוסף עם הנשרים, שייערך הפעם בבנגלדש.

אלחנדרו סאבלה ניצח במשחק הבכורה שלו כמאמן ארגנטינה 0:1 את ונצואלה, ויודע בדיוק מה המפתח לכהונה מוצלחת בתפקיד. "אנחנו חייבים לשמור על ליאונל מסי שמח", הצהיר סאבלה במסיבת העיתונאים בהודו. "אנחנו חייבים לתת לו לשחק חופשי לחלוטין ולהוביל אותנו להצלחות. נקמה בניגריה? אני לא חושב שזו מילה מתאימה. זה משחק שונה, במדינה נייטרלית, אני חדש בנבחרת ורק רוצה לנצח".

הגעתו של מסי גרמה להתרגשות שיא בבנגלדש, אבל האוהדים הרבים שכל כך רוצים לראותו בפעולה מתלוננים על המחיר הגבוה של הכרטיסים, כאשר המינימום עומד על 100 דולר באצטדיון של 24 אלף מקומות בלבד. בשערה של ניגריה יעמוד דלה איינוגבה, לאחר שווינסנט אניימה נזרק מהסגל בעקבות ניסיון ליזום מרד יחד עם ויקטור אניצ'בה וג'ון אובי מיקל.

פולין - גרמניה (21:45)

שתי נבחרות שתהיינה בוודאות ביורו בקיץ הבא, תערוכנה ניסוי כלים באצטדיון החדש בגדנסק. גרמניה הפכה לראשונה מהמוקדמות שהבטיחה את מקומה ביורו, אחרי שהביסה 2:6 את אוסטריה ביום שישי. פולין המארחת רק מחכה לרגע בו יחלו המשחקים, ובינתיים מסתפקת במפגשי ידידות.

יואכים לב שחרר מהמשחר את מנואל נוייר, מסוט אוזיל ובסטיאן שווינשטייגר, כאשר גם בנדיקט הובדס הפצוע לא הצטרף לנסיעה לפולין. טים ויזה צפוי לפתוח בין הקורות וגם הכישרון הענק מריו גצה יקבל מקום בהרכב. לוקאס פודולסקי ומירוסלב קלוזה, ילידי פולין שישחקו לראשונה בארצם, יחברו זה לזה בהתקפה.

פולין לא ניצחה את גרמניה ב-16 המפגשים האחרונים, כאשר הפעם הקודמת בה הצליחה לחלץ תיקו הייתה ב-1978. "אנחנו נשחק כדי לנצח", הבטיח המאמן פרנטישק סמודה. "זה לא שאין לנו סיכוי. חיכיתי למשחק הזה כל חיי".

משחקים נוספים:

צ'כיה - אוקראינה (21:15)

בלגיה - ארצות הברית (21:30)

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully