וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט אניימה ניסה ליזום מרד ונזרק מסגל ניגריה

שוער ליל הצטרף לאובי מיקל ואניצ'בה בסירובם לעלות על טיסת נבחרתם למדגסקר. לאחר שעיכבו את חבריהם נזרקו מהסגל

מאמן נבחרת ניגריה, סמסון סיאסיה, הסביר מדוע החליט להשאיר את שוער ליל בהווה והפועל תל אביב בעבר וינסנט אניימה מחוץ לסגל הקבוצה במשחק מול מדגסקר במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה (במשחק, אגב, ניצחה ניגריה 0:2). בראיון שנתן לתחנת רדיו מקומית, מסביר המאמן כי השוער ניסה ליצור מרד בקרב השחקנים בזמן מחנה האימונים של נבחרתו באבוג'ה.

"הוא הגיע למחנה והכל התהפך. אני חייב להיות בשליטה על הקבוצה שלי. לא אתן לאף אחד להפריע לקבוצה", הוסיף המאמן, שהעלה במקומו של אניימה את שוער בני יהודה דלה איינוגבה. הסיבה למרד הינה ככל הנראה חוסר שביעות רצונם של אניימה, ג'ון אובי מיקל מצ'לסי ו-ויקטור אניצ'בה מאברטון ממסלול הטיסה של הנבחרת, ודרשו כי הטיסה תצא יומיים לאחר התאריך המקורי, בכדי להימנע מעצירת ביניים בקונגו.

"מיקל התלונן על תכנון הטיסה לפיו הם היו אמורים לעצור בקונגו או כל מדינה אחרת בכדי לתדלק. הוא רצה טיסה ישירה וזעף כלפי כל הסדר שההתאחדות ביצעה. הוא סירב להצטרף לאוטובוס הקבוצה בכדי לצאת לשדה התעופה. ויקטור אניצ'בה הצטרף אליו", הסביר קליסטוס אברה, אחד מדוברי הקבוצה.

"הם נשארו בחדרם. וינסנט אניימה התנגד לטוס ברביעי. הוא העדיף את שישי ותהה מדוע קבעו את היציאה לרביעי. גם הוא סירב לעלות על האוטובוס", הוסיף הדובר. "התזוזה התעכבה. סגנו של סיאסיה, סיימון קליקה, נאלץ לעלות למעלה ולהתחנן בפני השחקנים שיצטרפו לחבריהם. זה היה נורא. האוטובוס יצא בלעדיהם. השלושה הגיעו מאוחר יותר לנמל התעופה ברכב אחר. כל זה עיכב את ההמראה, והם לא יצאו לפני 11 בלילה, זאת לאחר שהתכנון היה לצאת בשעה שמונה וחצי".

לגבי הדובר, אם סיאסיה היה יודע כי שני שחקני הנבחרת שבתחילה נחשבו לפצועים הגיעו למדגסקר, היה זורק את השלושה מהסגל, זאת במיוחד לאור העובדה שאלו השאירו את קאליקה במלון, והוא נאלץ להגיע לנמל התעופה בכוחות עצמו, לאחר שהתחנן בפניהם שיצטרפו לחבריהם לנבחרת.

גם אוגוסטין אגואבואן, מאמן נבחרת הסופר איגלס בעבר, לא חסך בביקורת כלפי שלושת השחקנים, כשאמר כי הם "היו מזייפים פציעות ולא היו מגיעים למשחקים, כאשר גם אם היו מגיעים היו לוקים בכושר ירוד", כך הזהיר את סיאסיה.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully