וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מיכאל זנדברג ועידן סרור הצטרפו לאימונים

ניצן שירזי יחליט לגבי צירוף שני הקשרים בימים הקרובים. ערן לוי התאמן בצידי המגרש. הפסד לבני יהודה יסלול את דרכו חזרה?

מיכאל זנדברג (31) ועידן סרור (25) החלו להתאמן היום (שני) במדי הפועל חיפה. השניים יתאמנו במשך מספר ימים ולאחר מכן יוחלט האם לצרפם לקבוצה. כזכור, בשבוע שעבר שחרר המאמן ניצן שירזי את ערן לוי ושי רביבו והשניים הובאו בכדי למלא את מקומם. כרגע, עדיין לא ממהרים בקבוצה להחתים את זנדברג וסרור בשל דאגה בקשר לתרומתם המקצועית שכן בחיפה יודעים כי השניים נמצאים בנסיגה ביכולתם, אולם אם יצליחו לשכנע את הצוות המקצועי של הקבוצה אחרת באימונים הם יוחתמו.

זנדברג רשם בעונה שעברה 29 הופעות וכבש שני שערים במדי מכבי פתח תקוה, ממנה שוחרר בתום העונה. סרור עבר בינואר מהפועל רמת גן למ.ס אשדוד, אך כמעט ולא קיבל הזדמנויות. השניים הוזכרו כמועמדים למספר קבוצות במהלך הקיץ, אך המגעים לא צלחו.

לעומת השניים, ערן לוי החל להתאמן לבדו בצידו של המגרש יחד עם מאמן הכושר בלבד. לוי ימתין עוד מספר ימים ואם לא ימצא קבוצה אחרת שתקלוט אותו ותשלם את חוזהו, יתבע את הפועל חיפה על חצי מיליון שקל בגין הפרת חוזה. כבר אתמול העביר לוי מכתב התראה לאדומים לפני נקיטת צעדים משפטיים והסכום שהוא ידרוש, מרתיע את הבעלים יואב כץ מלשחררו מהקבוצה. בסיטואציה מסוימת העניין יכול לגרום למתיחות בין שירזי לכץ. מקורבים לשחקן מאמינים כי הפסד של חיפה בשבת לבני יהודה יוכל לסלול את הדרך של לוי בחזרה לקבוצה.

הקבוצה התאמנה היום בסגל מלא כולל גולן חרמון ורן קדוש שסבלו מפציעות קלות, מי שאמור לעשות את הופעת הבכורה בהרכב הוא החלוץ איימוס קולי שזוכה להרבה שבחים על יכלותו בקבוצה. יחד איתו אמור לשוב להרכב הקפטן אייל טרטצקי שסיים לרצות עונש הרחקה ממשחק אחד.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully