וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "ערן לוי מצוין, אך לא השתלב בקבוצה"

בעלי הפועל חיפה התייחס לשחרורו של הקשר ושי רביבו: "לא עשיתי זאת בלב שלם, אבל היינו חייבים לעשות שינוי דרסטי"

בעלי הפועל חיפה יואב כץ התייחס הערב (רביעי) לשחרורם של ערן לוי ושי רביבו. בעלי האדומים אמר: "זו לא הייתה ההחלטה שלי. לא עשיתי את זה בלב שלם. זו הייתה החלטה של הצוות המקצועי, אבל ידעתי מהכל. היינו חייבים לעשות שינוי דרסטי בקבוצה ואנחנו מקווים שזה אכן ייעשה השינוי המיוחל. רק נקווה שזה לא מאוחר מדי ושהקבוצה תחזור להצליח כבר בקרוב. ערן לוי שחקן מצוין בעיני, אבל הוא לא הצליח להשתלב ולכן לא בלב שלם אפשרתי את המהלך".

כזכור, הפועל חיפה הודיעה הבוקר (רביעי) לערן לוי ושי רביבו כי הם רשאים לחפש לעצמם קבוצה אחרת. השניים שהגיעו הקיץ וסומנו כשניים מהשחקנים המובילים של המועדון קיבלו כאמור את ההודעה המפתיעה לאחר פתיחת העונה הגרועה של הליגה מבחינת האדומים, שכללה שני הפסדים לעירוני קרית שמונה ומכבי פתח תקוה.

בחיפה הבינו כי הקבוצה נכשלה עם הרכש שעשתה בקיץ, ולאחר שיחה בין הבעלים יואב כץ למאמן ניצן שירזי, הוחלט להיפרד מהשניים שחתומים על חוזה לעונה אחת. ההפתעה בעיקר מגיעה לגבי שחרורו של לוי מהקבוצה, שכן הקשר/חלוץ סומן כמנהיג על המגרש של האדומים והוחזר למועדון על ידי כץ שהתעקש שלוי יהיה גורם משפיע בקבוצה.

לאחר שחרור השניים ינסו בחיפה לנצל את הימים האחרונים לפני סגירת חלון ההעברות ולהחתים שחקנים חדשים בקבוצה. לוי בן ה-25 שיחק בהפועל חיפה במשך ארבע שנים, עזר לקבוצה להעפיל לליגת העל והיה השחקן הבולט בשורות האדומים בעונת 2009/10, בה כבש 11 שערים. בקיץ שעבר עזב להפועל אשקלון, נחתך בינואר ומיד הצטרף להפועל באר שבע.

לוי לא מצא את מקומו בבירת הנגב ולא היה בתוכניות של ניר קלינגר למרות שהחזיק בחוזה לעונה הקרובה, והקיץ כאמור חזר לקדנציה קצרצרה בהפועל חיפה. רביבו עצמו הגיע בעונה שעברה ממ.ס. אשדוד להפועל תל אביב, אבל מיעט לקבל הזדמנויות, והקיץ נרכש הקשר בן ה-25 על ידי החיפאים.

עדכון ראשי: 10:28

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully