וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ערן לוי מתכנן להגיש תביעת בוררות

סכום התביעה אותה מתכנן השחקן להגיש לא יפחת מחצי מיליון שקל. בקבוצה במו"מ עם שבחון וזנדברג, סרור יצטרף לאימונים

ערן לוי שלח היום (ראשון) מכתב התראה להפועל חיפה בו נכתב שבמידה ולא יוחזר לאימוני הקבוצה יראה בכך הפרת חוזה ויגיש תביעת בוררות כנגד הקבוצה, על סכום שלא יפחת מחצי מיליון שקל. הסיבה: הפרת חוזה ופגיעה בשמו הטוב.

לפני כמעט שבוע שוחרר לוי והתבקש למצוא קבוצה חדשה ואף נאסר עליו להתאמן עם הקבוצה הבוגרת. לוי רצה בתגובה לפוצץ את אחד האימונים, אך הדבר לא יצא אל הפועל, ובמהלך סוף השבוע החליט הקשר לפנות לערכאות משפטיות בניסיון לשוב לקבוצה. בסביבתו מאמינים כי הוא לא סיים את חלקו בהפועל חיפה, ומעריכים מאוד את הגב שנותן לו הבעלים יואב כץ.

בסוף השבוע נערכו שיחות בין המאמן ניצן שירזי לשחקן הפועל תל אביב יוסי שבחון. הקבוצה מצטרפת למירוץ על השחקן מול הפועל באר שבע, ושבחון בעצמו אף הביע רצון לשחק במדי האדומים מהכרמל, לאור קרבתו לשירזי. כרגע הבעיה העיקרית היא העובדה שהפועל חיפה תתקשה מאוד לעמוד בשכרו של הקשר, שבמידה וירצה לסגור בקרית חיים ייאלץ לוותר על חלק משכרו.

בהודעה רשמית של הקבוצה, נמסר שמיכאל זנדברג יחל להתאמן בהפועל חיפה. השחקן טרם סיכם, אך הצדדים נמצאים במשא ומתן. שחקן נוסף שיצטרף לאימוני הקבוצה הוא עידן סרור, ששיחק בעונה שעברה בהפועל רמת גן ומ.ס. אשדוד.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully