וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולקוט: "ההחתמות יעזרו לנו להרים את הראש"

תיאו וולקוט התרשם משחקני הרכש החדשים: "מעולם לא ראיתי את ארסנל עושה דבר כזה", ומרגיע: "לא מודאג מעתיד המועדון"

חמישה שחקני רכש חדשים, ביניהם קפטן נבחרת ישראל יוסי בניון, בעלות כוללת של 40 מיליון ליש"ט. זה היה ההספק המרשים של ארסנל ביום האחרון של חלון ההעברות בשבוע שעבר. תיאו וולקוט התרשם: "מעולם לא ראיתי את ארסנל עושה דבר כזה בכל השנים שאני במועדון".

וולקוט כבר מחכה לפגוש את חבריו החדשים: "הרבה קבוצות משאירות את ההחתמות לרגע האחרון וזה היה מעניין לראות. איבדנו שני שחקנים גדולים, אבל הבאנו כמה חדשים ואני מצפה לפגוש אותם באימון ביום רביעי. פרצופים חדשים באימון נוטים לגרום לכולם לתסוס. כולנו צריכים להרים את הראש ואני מקווה שההחתמות החדשות יעשו את העבודה".

על שחקני הרכש אמר: "לכולם יש הרבה ניסיון וארטטה במיוחד הוא שחקן פנטסטי. הוא בהחלט יודע לתת מסירה ואני מחכה כבר לשחק לצידו. אני לא מודאג בכלל מהעתיד של ארסנל".

וולקוט דיבר גם על האווירה בחדר ההלבשה אחרי ה-8:2 באולד טראפורד: "חדר ההלבשה היה מת אחרי המשחק. קשה להתאושש מתוצאה כזו, אבל אין טעם לשבת , להזעיף פנים ולתהות מה יכולנו לעשות טוב יותר. הקבוצה הטובה יותר ניצחה באותו יום. הורדנו את הראש ברגע שהחמישי, השישי, השביעי והשמיני נכנסו. אולי לא היינו מאורגנים, אבל לא אגיד שהרמנו ידיים. ארסנל זה מועדון גדול ונצטרך להיות מסוגלים להתרומם ממצבים כאלה".

גם ארון ראמזי מעודד מהחחתמות החדשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully