וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמזי: "אני מקווה שבניון וארטטה יוסיפו לנו משהו"

קשר ארסנל התעודד מההחתמות האחרונות של קבוצתו: "שניהם שחקנים נהדרים עם ניסיון". בניון ילבש את החולצה מספר 30

בארסנל נושבות רוחות חדשות של אופטימיות בעקבות הפעילות המוגברת של ארסן ונגר בשוק ההעברות השבוע, ובצפון לונדון מקווים ששחקני הרכש החדשים - יוסי בניון, מיקאל ארטטה, אנדרה סנטוס ופר מרטסאקר - ישכיחו במהירות את התבוסה המשפילה למנצ'סטר יונייטד (8:2) ויוציאו את התותחנים המידרדרים לדרך חדשה.

בניון, שעשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצתו החדשה כבר בשבת הבאה מול סוונסי, קיבל את החולצה מספר 30, בעוד שארטטה ילבש את המספר 8, שהתפנה אחרי עזיבתו של סמיר נאסרי למנצ'סטר סיטי.

"בניון וארטטה הם שחקנים נהדרים", אמר ארון ראמזי על שתי ההחתמות האחרונות של קבוצתו. "לשניהם יש המון ניסיון בפרמיירליג והרבה איכויות, ואני מקווה שהם יצליחו להוסיף משהו לקבוצה. סבלנו מלא מעט פציעות העונה וטוב לקבל שחקנים שמוכנים לשחק מיידית. בנוסף התחרות על ההרכב שומרת את כולם דרוכים ובכושר טוב".

ארטטה עצמו, שחתם בקבוצה בדקות האחרונות לפני סגירת החלון ההעברות, סיפר לאתר הרשמי של אברטון אותה עזב על הסיבות שהובילו אותו לאצטדיון האמירויות: "זו הזדמנות גדולה בשבילי ובשביל המשפחה שלי, ואני חושב שזה היה הזמן הנכון לעשות את המעבר. אני רוצה לשחק על הבמה הגדולה ביותר, בליגת האלופות. אני חושב שנתתי את כולי לאברטון, אבל אני כבר בן 29 כך שהגיע הזמן לקחת את ההזדמנות".

איך תשפיע הגעתו המאוחרת של ארטטה על מעמדו של בניון?

בינתיים בניון מעדיף להתרכז ביוון

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully