וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי: "איגוד הכדורסל היה צריך לדאוג לי"

כספי הגיב בפייסבוק לטענות שויתר על היורובאסקט: ”אם לא היה אכפת לי, לא הייתי מגיע. כולם יודעים כמה הנבחרת חשובה”

בזמן שנבחרת ישראל איבדה סיכוי לעלות לשלב הבא באליפות אירופה עם שלושה הפסדים בשלושת משחקיה הראשונים, החלו להישמע בארץ טענות כנגד עמרי כספי, על כך שויתר בקלות רבה מדי על ההשתתפות ביורובאסקט בשל פציעתו ועל כך שלא נסע עם חבריו לליטא.

"מהרגע שנפצעתי עברתי טיפוליים יומיומיים על הברך שלי כדי שאוכל לחזור לנבחרת ולשחק כדורסל במהירות האפשרית", כתב כספי בדף הפייסבוק שלו. "עבדתי עם מיטב הפיזוטרפיסטים והרופאים על מנת שיכשירו אותי ושאוכל לעזור לנבחרת. אני משחק בנבחרות ישראל מגיע 14. לא היה קיץ שחשבתי לרגע לוותר ולא להגיע לתרום את חלקי בשביל הנבחרת. וכן, שיחקתי גם עם זריקות, כדורים וכו'".

"מומחי ברכיים ממליצים מסוג פציעה כזה על עד שישה שבועות מנוחה", הוסיף כספי. "מיום הפציעה למשחק הראשון באליפות עברו בדיוק שלושה שבועות. עשיתי מעל שלושה מבחני כוח לברך במהלך התקופה הזה. לא הצלחתי למצוא בכל הארץ מאמן כושר אחד או פיזוטרפיסט אחד או רופא אחד שנתן לי אישור לעלות לשחק כדורסל עם המצב של הברך שלי. איך אוכל לתרום לנבחרת ישראל ברגע שאני לא יכול לרוץ או לקפוץ?".

"האם להעמיד פני שקרן וטיפש ולנסות לשקר את כולם ולהגיד שהכל בסדר?", הוא המשיך. "לקחת את הסיכון שאני אקרע את רצועות הברכיים שלי לגמרי למרות שאני לא יכול לרוץ? לרוץ!!!!!! אז לשחק ב60 אחוז? לטוס על חשבוני לאליפות? אולי אני ספורטאי מקצוען שצריך לדאוג לגוף שלו ולעשות טיפולים ולהחלים מפציעה לא קלה? אולי, איגוד הכדורסל, צריך לדאוג לשחקן נבחרת שנפצע באימון נבחרת וללוות אותו לבית חולים בכדי שיעשה MRI, ולא להגיד לו, ואני מצטט את רופא הנבחרת, 'טוב הנה ההפנייה שלך, לאשתי זה לקח שבועיים, אני מקווה שייתנו לך לעשות לפני, תודיע לי מה אומרים לך'".

"אם לא הייתי רוצה להגיע ולשחק בנבחרת, הייתי אומר את זה", סיכם כספי. "במידה ולא היה איכפת לי, לא הייתי מגיע. כולם יודעים כמה הנבחרת חשובה וכמה רציתי לשחק, אחרת לא הייתי מתחיל באימונים אישיים חודשיים וחצי לפני האימון הראשון".

בהמשך התייחס כספי לטורו של אריה מליניאק ואמר: "האם אתה מעמיד את אהבתי לנבחרת והתרומה שלי במשך השנים בספק? זה כבר גובל בחוצפה. אני מתבייש בכתבה שלך. אתה צריך להתבייש בכתבה שלך, ועוד לרדת לפסים כל כך נמוכים. ולא, אם קליבלנד הייתה בגמר ה-NBA לא הייתי משחק. ושאלה קטנה לסיום, שאלה ששאלתי את כל מאמני הנבחרת בנוסף ל"רופא" שלנו - אם לבן שלכם הייתה פציעה כזאת, הייתם נותנים לו לעלות למגרש? בוא נגיד שהתשובה הייתה חד משמעית. לא. הציבור בבית והתקשורת תמיד היו פיירים אליי ואני שמח שגם היום הם מבינים לליבי".

ישראל תנסה להשיג ניצחון ראשון מול לטביה (15:15, ערוץ 1)

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully