וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "כשמגבים זה רע, אני לא צריך גיבוי"

מאמן ישראל התייחס לדיבורים על מעמדו לפני לטביה. יניב גרין: "לא הגענו בשיא היכולת והביטחון" (א', 15:15, ער' 1)

נבחרת ישראל קיימה הערב (שבת) אימון לפני המשחק מול נבחרת לטביה מחר (15:15, ערוץ 1). המשחק אמנם הוא חסר משמעות לנבחרות, שכבר איבדו כל סיכוי להעפיל, אבל בשתיהן יודעים שהפסד רביעי ברציפות יהפוך את האליפות מבחינתן מאכזבה לכישלון גדול. בישראל לוקחים את המשחק ברצינות רבה, והמאמן אריק שיבק קיים בצהריים אסיפת וידאו לקראת לטביה והדגיש את החשיבות של המשחק.

גרין: "נקווה להסיק מסקנות"

"אמר לי מישהו שראה את האימון שלנו מהצד שהאימון רציני", אמר שיבק בסיום האימון, "אנחנו ממשיכים לעבוד. יש לנו תוכנית עבודה, אנחנו נבחרת ישראל, יש לנו עוד שני משחקים שאנחנו מאוד רוצים לנצח. ראיתם כמוני שמדובר בשתי נבחרות טובות. לטביה הרבה יותר טובה משנה שעברה, ומבחינתה זה כמו משחק ביתי. באיטליה מאוכזבים מהתוצאה של צרפת מול גרמניה אבל אנחנו באים וממשיכים להתאמן, ואומרים את מה שצריך. שחקנים רוצים לנצח, אנחנו יודעים מול מי הפסדנו".

על עתידו בנבחרת ישראל והגיבוי שהוא מקבל מאיגוד הכדורסל אמר שיבק: "אותי לימדו שכשמגבים זה רע. אני לא זקוק לגיבוי. אני לא אוהב לעשות סיכומים באמצע תהליך, זה לא רציני ושטחי מדי. לא צריך לדבר עכשיו על הנבחרת. מי שמכיר את הצורה שבה אנחנו עובדים, זה לפי תוכניות אימונים מראש, אנחנו עושים את כל מה שצריך ואפשר.

"אנחנו באמצע אליפות, נסיים אותה בעוד שני משחקים, כל אחד יילך הביתה וירגע, כל אחד יילך לעיסוקיו. אני אסע לבלגיה, וכמו בשנה שעברה כשגמרנו את המשחקים נכין דוחות מסודרים, נבוא מול הוועדה המקצועית עם הדברים על השולחן. לא צריך גיבויים, זאת נבחרת של כולנו, כולנו רוצים שהנבחרת תתקדם ותישאר בדרג שהיא נמצאת".

שיבק המשיך בדבריו: "העסק הופך ליותר קשה. הנבחרות הבינוניות מתקדמות, החזקות נשארות חזקות, ואנחנו צריכים לשמר את מה שאנחנו עושים ולהמשיך לעבוד ולתקן. צריכים לשפר את הדברים שלמטה, כי אם שואלים אותי באופן אישי כמאמן נבחרת ואיש כדורסל בישראל, אני לא אומר שצריך לעבוד עם נבחרת בוגרים, אותי מדאיג הרבה יותר כשאני מסתכל אחורה. אנחנו באמצע תהליך, כשנגמור אותו כל אחד יילך הביתה ויעשה את החושבים שלו, נבוא לישיבה ונשים את הדברים באופן פתוח".

מה שכבר בטוח הוא שהסגל הנוכחי שכולל לא מעט שחקנים ותיקים יעבור שינוי לקראת השנה הבאה, כשבין השחקנים שיכולים לסיים את תפקידם לקראת השנה הבאה הם יניב גרין, שכלל לא שיחק במשחק ההפסד אמש לסרביה והקפטן טל בורשטיין שמציג יכולת פושרת באליפות עד כה.

גרין אמר בתום האימון היום: "שיחקנו מול קבוצות חזקות, נבחרות שיכולות לקחת את אליפות אירופה. נפלנו לבית קשה הקיץ, חוץ מזה שלא שיחקנו כדורסל כל כך טוב. זה אשמתנו וכל אחד לוקח אחריות על עצמו, זה מה שיצא, לא הגענו בכושר הכי טוב או בביטחון הכי טוב שלנו למשחקים האלה וחבל. נסיק את המסקנות ונקווה שהאליפות הבאה תיראה יותר טוב.

"כולם יודעים שהמשחקים הבאים לא ישנו כבר, אבל עדיין מדובר במשחקים שצריכים לשחק אותה, ואנחנו תמיד רוצים לנצח וזה כבוד לנצח את איטליה או לטביה. נבוא ונעשה את מה שאנחנו יכולים. זה חשוב בשביל ההרגשה האישית שלנו, לא לחינם עבדנו קשה במשך חודש וחצי, אנחנו רוצים לעשות את זה כדי להרגיש שכן עשינו משהו באליפות הזאת".

על הביקורת כנגדו וטל בורשטיין הוסיף גרין: "תמיד טוב שדור חדש מגיע ונותן עוד דחיפה. אישית בטוח שרוב השחקנים בנבחרת לא הגיעו בכושר הכי טוב שיש. שיחקנו עם חמישייה נמוכה במשחקים האלה, ניסינו לנצח דרך מיס מאצ'ים של הגארדים והפורוורדים שלנו וזה לא הלך. נקווה שנסיק את המסקנות להבא. אני לא יודע אם אני ממשיך, תשאלו אחרי האליפות. יש לנו עוד שני משחקים וחשוב לנו לנצח אותם בשביל ההרגשה הטובה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully