וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן פומרנץ: "אין מה לעשות, ההבדלים גדולים"

שחקני מכבי ראשון לציון דיברו על פערי הרמות אחרי ההפסד למטאלורג. גלעד מאור: "צריך ללכת על המטרה שנותרה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

טבילת האש הראשונה של מכבי ראשון לציון במוקדמות ליגת האלופות בכדוריד לא עברה בהצלחה, כשהאלופה הישראלית נוצחה 27:19 בידי מטאלורג סקופיה המקדונית ואיבדה סיכוי להעפיל לשלב הבתים של המפעל היוקרתי. הצהובים יסתפקו בגביע האיגוד האירופי, ומחר (ראשון) יאבקו באלופת איסלנד הפנארפיורדור על הזכות לשחק בסיבוב השלישי.

"זה טורניר וצריך ללכת על המטרה שנותרה", סיכם המאמן גלעד מאור. "ניסינו, רצינו ואני חושב שברבע השעה שיחקנו יפה. ברגע שהמשחק לא התפתח כפי שרצינו היה לנו קשה. אני יודע שהשחקנים עשו מעל ומעבר. מהדקה ה-15 הם עשו 6:10 והייתה להם עליונות במשחק. הם שיחקו כמו קבוצה שמגיע לה להיות בליגת האלופות.

"עכשיו צריך לחזור לקרקע, לנצח את הקבוצה האיסלנדית ולהגיע לדרג השלישי. ציפיתי ליותר, אבל השחקנים נלחמו ופנינו למחר. גם אם הייתה תוצאה אחרת, היה מרחק זהה. הם קבוצה לא ברמה הכי גבוהה, אבל ברמה גבוהה משלנו. עכשיו צריך להרים את השחקנים ואנחנו מקווים להחזיר לקהל עם ניצחון מחר".

חן פומרנץ הוסיף: "ההבדלים הם גדולים. ההפסד נבע מחוסר ניסיון במעמדים הללו. עשינו טעויות שמקשות מאוד על קבוצה. אני מקווה שעם הזמן הקבוצה תלמד מדברים כאלה. ידענו לקראת מה אנחנו באים והתכוננו לזה מנטלית ופיזית. אנחנו רוצים לנצח מחר. צריך להפיק לקחים, זו טבילת אש של מכבי במעמדים כאלה ויש לאן לשאוף ולהשתפר".

על היכולת שהוא עצמו הפגין בבכורה אמר פומרנץ: "הגוף שלי עדיין לא מוכן ב-100 אחוז, אבל ניסיתי להיכנס טוב למשחק ולעזור לחברים להיכנס למשחק. ננסה להפיק את הלקחים ולהיראות טוב יותר כבר מחר".

הקפטן יואב נאמן: "ההבדל הוא בפרטים הקטנים, אבל גם ביותר רחבים. סטטיסטית, משחק ההתקפה שלנו היה רע. הרבה בזכותם והרבה בגללנו. חסר לנו ניסיון, אולי רוטציה קצת יותר שלמה ורחבה. אבל הם היו טובים יותר בכל הפרמטרים".

נאמן דיבר על היריבה האיסלנדית: "הראש שלנו עוד לא למחר. אנחנו לא מתעסקים במשחק מחר, אבל נהיה חייבים לשחק הרבה יותר טוב. אני חושב שהסקנדינבים יודעים להתאפס על עצמם וישחקו חזק מחר. אנחנו נשב ונחשוב מה ואיך עושים מחר".

אין ליגת אלופות: מכבי ראשון לציון הפסידה 27:19 למטאלורג

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully