וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "חזרתי לעצמי, הוכחתי שאני הטוב בעולם"

האצן הג'מייקני קטף את מדליית הזהב ב-200 מ' עם התוצאה הרביעית בטיבה בהיסטוריה: "שכחתי את מה שקרה ב-100"

מאז הפסילה המרגיזה בריצת הגמר ל-100 מטר, יוסאין בולט רק חיכה לרגע בו יוכל לכפר, להשתיק את כל תאוריות הקונספירציה ולהזכיר לעולם שהוא האצן הטוב בתבל. אז הג'מייקני התייצב למקצה הגמר במרחק הכפול וקטף בקלות את מדליית הזהב ב-200 מ' באליפות העולם, עם זמן נפלא של 19.40 שניות. הקהל בדגאו היה באקסטזה.

התוצאה שקבע בולט היום (שבת) היא הרביעית בטיבה בהיסטוריה, אחרי שהוא עצמו שבר את שיא העולם עם 19.30 ולאחר מכן עם 19.19 שניות, וגם מייקל ג'ונסון האגדי החזיק בעבר בשיא העולם עם 19.32 שניות. וולטר דיקס האמריקני, שהסתפק במדליית הכסף ב-100 מ', תפס פעם נוספת את המקום השני, אחרי שבאולימפיאדת בייג'ינג קטף שתי מדליות ארד בריצות הקצרות.

אבל הסיפור הגדול הוא כאמור בולט, שגם נתן שואו לצלמים ולצופים במשך דקות ארוכות לאחר הריצה. "אני מאוד שמח וגאה שניצחתי כאן היום", אמר המדליסט האולימפי בן ה-25. "אחרי הפסילה ביום ראשון הייתי מאוד מאוכזב שלא הזדמן לי להגן על התואר ב-100 מ'. בריצת ה-200 התאפשר לי לשים את כל מה שקרה מאחור ולעבור הלאה. הייתי נחוש לעשות זאת במשך כל השבוע. הקהל כאן היה נפלא וזו הייתה חוויה מהנה. יצאתי כדי להוכיח שאני הטוב בעולם. חזרתי לעצמי"

צפו בריצה הנהדרת של יוסאין בולט

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully