וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסן ונגר ישתולל ביום האחרון של ההעברות?

באנגליה מדווחים שמנג'ר ארסנל עומד לבצע רכישות גדולות: "הוא לוחץ על לחצן המצוקה". המועמדים: מ'ביה, פליאני ומאלודה

היום האחרון של מועד ההעברות באירופה מוצא לא מעט קבוצות ברגעי לחץ. בחצות יסתיימו ההעברות, והשוק תוסס בשמועות ובספקולציות, והמועדונים שמציעים את סחורתם מנצלים את המצוקה של השוק.

באנגליה טוענים הבוקר (רביעי) כי ארסן ונגר עומד לבזבז היום סכום חסר תקדים, ויוציא 45 מיליון ליש"ט על רכש. כזכור, אתמול ונגר הוציא 9 מיליון ליש"ט על פר מרטסאקר ו-2 מיליון ליש"ט על צ' יאנג פארק.

עכשיו נטען כי הוא מוכן לשלם 25 מיליון ליש"ט עבור יאן מ'בילה, קשר ראן הצרפתית, ועוד סכומים מופרזים על מארק האמשיק מנאפולי. כמו נטען כי גם מיקל ארטטה ומרואן פליאני, הצמד של אברטון, על הרדאר של ונגר.

גם אנדרה סאנטוס מפנרבחצ'ה מועמד, ו"סאן" מדווח כי הצרפתי רוצה גם את אלכס ופלורן מאלודה מצ'לסי. ב"סקיי" טוענים כי קייסקו הונדה, קשרה ההתקפי של צסק"א מוסקבה, כבר נמצא בלונדון כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות בארסנל.

אגב, סמיר נאסרי פירט היום את הסיבות לעזיבה: "היו הרבה סימנים שאי אפשר היה להתעלם מהם. העזיבה של ססק היא אחד מהם, והסיומת הגרועה שלנו לעונה הקודמת היא עוד אחד. ההפסד לברמינגהאם בגמר גביע הליגה עשה נזק מנטלי גדול. אין לארסנל יכולת לרכוש שחקנים גדולים. כמעט נכפה עליהם למכור את הכוכבים ולהמר על צעירים".

* "סאן" מדווח הבוקר כי צ'לסי מאסה בסירוביה של טוטנהאם להעביר את לוקה מודריץ', ותציע הצעה של 35 מיליון ליש"ט לבאיירן מינכן על פרנק ריברי.

האם יוסי בניון יגיע לארסנל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully