וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון יצא לאנגליה למצוא קבוצה חדשה

31.8.2011 / 2:06

קפטן הנבחרת במירוץ נגד השעון לסגור בקבוצה, צייץ: "אטוס לשוחח עם צ'לסי ולנסות לסכם באחת הקבוצות שהוזכרו"

קפטן נבחרת ישראל יוסי בניון המריא לפנות בוקר (רביעי) ללונדון במטרה למצוא לעצמו קבוצה חדשה. "אני אמור לטוס בבוקר לשוחח עם צ'לסי ולנסות לסכם באחת הקבוצות שהוזכרו", צייץ אתמול בניון בחשבון הטוויטר שלו. המשמעות היא שבניון צפוי לשוב רק לאימון המסכם לפני המשחק בשישי מול יוון.

ראוי להדגיש כי הלילה נסגר חלון ההעברות באנגליה ועד אז, בניון צריך להגיע לסיכום עם קבוצה חדשה, לסכם על שחרורו מצ'לסי ולעבור בדיקות רפואיות. בניון העביר את הלילה בבית המלון בו שוהה נבחרת ישראל.

אתמול במהלך היום נפוצו מספר דיווחים לגבי עתידו של הקשר בן ה-31. "דיילי טלגרף" דיווח כי ליברפול דחתה הצעה מצ'לסי להשיב אליה את הישראלי תמורת ראול מיירלש ושמונה מיליון ליש"ט. התקשורת בבירמינגהאם דיווחה כי בניון הוצע לאסטון וילה, אך שכרו הגבוה מהווה בעיה לקבוצה של אלכס מקליש.

טוטנהאם נמצאת גם היא בתמונה כשצ'לסי תנסה להגיש עוד הצעה עבור הקרואטי לוקה מודריץ' ולכלול בה את הישראלי. ארסנל, שנמצאת במסע חימוש בעקבות התוצאות העלובות והעזיבות, נמצאת גם היא חזק בתמונה וגם שמן של ניוקאסל וסנדרלנד הוזכר.

עסקת העברה לאלופת צרפת, ליל, נראית פחות סבירה לפי הדיווחים האחרונים מהתקשורת הצרפתית. בימים האחרונים הוזכרו גם רומא וגלאטסראיי הטורקית בהקשר של הישראלי.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully