וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילנה איסינבאייבה: "אני אופטימית לקראת השנה הבאה"

שיאנית העולם בקפיצה במוט לא לקחה קשה מדי את ההופעה המאכזבת בדאגו. מאמנו של זוכה ה-400 ג'יימס: "תופעת טבע"

ילנה איסינבאייבה קיוותה להשיג היום (שלישי) תואר שלישי בקריירה באליפות העולם ולהוכיח לכולם שהקאמבק שלה היה במקום. בסופו של דבר, שיאנית העולם בקפיצה במוט אכזבה באליפות עולם נוספת, וסיימה במקום השישי בלבד עם תוצאה של 4.75 מטרים. פביאנה מורר הברזילאית חגגה את הניצחון, אבל זה לא מה שאמור לשבש את התכניות של איסינבאייבה לקראת המשחקים האולימפיים בלונדון ואליפות העולם בעוד שנתיים במוסקבה.

הרוסיה המאוכזבת אמרה בסיום התחרות: "אני מאוד מאוכזבת מזה ששוב הפסדתי באליפות העולם, אבל הכל בסדר. אני אופטימית לקראת השנה הבאה. נכון שציפיתי למדליה, אבל מכאן אני מתכוונת רק לקפוץ גבוה יותר".

אחד הגיבורים המפתיעים של יום התחרויות היה קיראני ג'יימס בן ה-19 מגרנדה. אחרי שכיכב באליפויות העולם בכל מסגרות הנוער, הוא רשם מדליית זהב היסטורית עבור האי הקאריבי בריצת ה-400, אחרי שעצר את השעונים בזמן של 44:60 שניות והקדים את אלוף העולם האמריקאי לשון מריט. ג'יימס אמר בסיום: "ההרגשה היא מדהימה, כי רק להיות כאן ולייצג את המדינה שלי זה מדהים. פשוט ניסיתי להרגיע את עצמי ולרוץ כמה שיותר מהר". מאמנו של ג'יימס הארווי גלנס נשמע נלהב יותר ואמר: "מדובר בתופעת טבע, ואני מצפה ממנו לדברים גדולים".

בלוג אליפות העולם מנתח את הכשלון של איסינבאייבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully