וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדין דז'קו: "גם קבוצות אחרות מוציאות כסף"

אחרי הרביעייה שלו מול טוטנהאם, נמאס לחלוץ מנצ'סטר סיטי שמדברים רק על הכסף של קבוצתו: "כולם היו רוצים לשחק ככה"

נכון שה-2:8 המדהים של מנצ'סטר יונייטד היה בראש הכותרות אתמול (ראשון) באנגליה, אבל שעה קלה לפני פתיחת המשחק באולד טראפורד, הביסה היריבה העירונית של השדים האדומים, מנצ'סטר סיטי, את טוטנהאם באיצטדיון ווייט הארט ליין 1:5. ומי שעמד במרכז הניצחון הגדול הזה היה החלוץ הבוסני אדין דז'קו, שהבקיע ארבעה שערים.

"כשאנשים מדברים על מנצ'סטר סיטי, הם רק מזכירים את העובדה שאנחנו מבזבזים כסף. זה נכון, אבל גם קבוצות אחרות מוציאות כסף. אני חושב שהראינו למה אנחנו מסוגלים", אמר היום דז'קו, והוסיף: "כשאתה משחק כדורגל כזה, זה מדהים. כל אחד היה רוצה לשחק ככה".

מי שעוד משך אתמול תשומת לב הוא הרכישה החדשה של רוברטו מנצ'יני, סמיר נאסרי. הקשר הצרפתי שהגיע מארסנל המתפוררת בישל שלושה שערים בבכורה שלו, ודז'קו הרעיף עליו שבחים: "נאסרי הראה שהוא הולך להיות פנטסטי עבורנו. הוא בישל לי את השניים הראשונים, ואני בטוח שהוא יהיה מצוין".

דז'קו התייחס לסגל הרחב של קבוצתו: "לאף אחד לא מובטח שהוא יפתח כל משחק. זו הסיבה שאנחנו כל כך חזקים. אין לנו רק 11 שחקנים טובים, יש לנו 22 ואפילו יותר. יש סיכוי שיהיה יותר מ-60 משחקים העונה, וכולם יקבלו את ההזדמנות שלהם".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully