וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי הביסה 1:5 את טוטנהאם, רביעייה לדז'קו

הבוסני הפציץ, נאסרי בישל שלושה בבכורה שלו וסיטי חזרה מוויט הארט ליין עם 1:5 מרשים. ניוקאסל ניצחה את פולהאם 0:2

מנצ'סטר סיטי הוכיחה היום (ראשון) שכוונות האליפות שלה העונה הן כנות ורציניות כשהיא הביסה את טוטנהאם 1:5 בחוץ. הקבוצה מאיסטלנדס הגיעה לוויט הארט ליין אחרי שלא ניצחה מאז אפריל 2003, אבל נהנתה מתצוגה של אדין דז'קו ושל קשר הרכש החדש סמיר נאסרי, ואספה שלוש נקודות.

לוקה מודריץ' רשם דקות ראשונות העונה ופתח בהרכב של התרנגולים, אבל למרות שהמחצית הראשונה הייתה די שוות כוחות, האורחים הכריעו את המשחק בתוך שבע דקות. בזמן שרפאל ואן דר וארט וגארת' בייל מחמיצים בצד אחד, סמיר נאסרי שלח שתי מסירות טובות ומדויקות לאדין דז'קו והבוסני כבש בדקות 34 ו-41 כדי לקבוע 0:2.

החגיגה של דז'קו נמשכה במחצית השנייה ובדקה ה-55 הוא השלים שלושער. בדקה ה-60 נאסרי בישל בפעם השלישית במשחק, הפעם לקון אגוארו שקבע 0:4. יונאס קאבול רק צימק כעבור שמונה דקות, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לדז'קו, שחתם בדקה ה-90 והשלים רביעייה חלומית. סיטי שוב במקום הראשון, טוטנהאם מובסת פעם נוספת על ידי קבוצה ממנצ'סטר והיא עמוק בתחתית.

בהתמודדות שפתחה את משחקי היום ניוקאסל גברה על פולהאם 1:2 והיא כבר עם שבע נקודות מתוך תשע אפשריות. ליאון בסט כבש את השער הראשון בדקה ה-48 והשלים צמד כעבור 18 דקות. קלינט דמפסי רק צימק בדקה ה-88.

במשחק נוסף ניצחה סטוק סיטי, יריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית, 0:1 את ווסט ברומיץ'. סטוק בעטה רק פעם אחת למסגרת, והבעיטה הזאת נכנסה: ריאן שוטון קיבל בישול מג'ונתן וולטרס, והעניק לקבוצתו את שלוש הנקודות.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully