וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ: "מודריץ' מקבל עצות שלא לשחק"

מנג'ר טוטנהאם תקף את הקשר הקרואטי, ששמו נקשר בהעברה ללונדונית אחרת. "עושה הכל כדי לעבור לצ'לסי"

מנג'ר טוטנהאם, הארי רדנאפ, גילה לעיתונאים לאחר התבוסה הביתית בראשון למנצ'סטר סיטי (5:1) כי הקשר הקרואטי ניגש אליו כשעתיים לפני הפתיחה וביקש שלא להיכלל בסגל. הערכות באנגליה קושרות את הקשר המוכשר לצ'לסי, כאשר כרגע מדובר על הצעה של כ-40 מיליון ליש"ט.

"הראש שלו לא בסדר", אמר מנג'ר התרנגולים, "הוא בא לראות אותי ב-12 בצהריים, אולי אחת עשרה וחצי, ואמר לי שהוא לא מרגיש שהראש שלו בסדר. אמרתי לו שהוא צריך לשחק. היו לי פציעות במרכז המגרש. הוא האיש המרכזי שלנו" אמר רדנאפ.

"הראש שלו הסתובב. הוא כנראה הסתובב שוב בשבת בערב. כולנו יודעים מה קורה במשחק. מי שחושב שלא מספרים לו מה שקורה - חולם. משהו קרה. אני לא יודע מה, הוא היה כשיר למשחק בשבת בבוקר", המשיך המנג'ר, המאמין שמודריץ' הודרך בידי סוכניו לעשות ככל האפשר בכדי להבטיח את מעברו לצ'לסי לפני סגירת חלון ההעברות ברביעי הקרוב.

"הוא מקבל עצות שלא לשחק", הוסיף רדנאפ, "ראינו את זה בעבר. מישהו נמצא באוזן שלו. ככה המשחק הזה עובד, לא? אני חושב, כרגע, כל עוד יש לו סיכוי קטן לעבור לצ'לסי, הוא עושה מה שנאמר לו כרעיון הכי טוב להגיע לשם. הבעלים הודיע שהוא לא למכירה. ברגע שחלון ההעברות נסגר, הוא כאן, לא?" הוסיף המנג'ר לתקוף את הכוכב הקרואטי, כשגם התייחס לשמועות על מעברו של פיטר קראוץ' לסטוק סיטי והתחושה הכללית במועדון.

"אנשים הולכים, אנשים רוצים ללכת. קראוצ'י לסטוק בעיתונים כל יום, ואנו חייבים לשחק איתו. המקום צריך דחיפה קטנה עכשיו, ואמרתי זאת לבעלים. אני מרגיש שאנו חייבים לרענן את המקום".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully