וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב חדד: "אבוקסיס בטח מאוכזב, גם אנחנו"

בני יהודה רצתה לנצח למען המאמן. הבלם הוסיף: "נדבר חזק גם השנה, מבואס שלא זומנתי לנבחרת". גל כהן עשוי לחתום

שחקני בני יהודה רצו להקדיש ניצחון ושלוש נקודות למאמנם יוסי אבוקסיס, שליווה אמש (ראשון) את אמו למנוחת עולמים ונעדר מהמשחק מול הפועל תל אביב (1:1), קבוצתו לשעבר, במסגרת המחזור השני של ליגת העל. עוזר המאמן יעקב אסייג, שהדריך את הקבוצה, סיפר בסיום התיקו: "היה לי חשוב אישית לנצח את המשחק בשביל יוסי, כי אני מאוד אוהב אותו והתחברתי אליו ואם יכולתי להעניק לו טיפה קטנה של אושר על ידי ניצחון, אז חבל לי שלא הצלחנו".

הבלם גל כהן זומן לפגישה בשעות הצהריים עם ראשי בני יהודה במטרה לחתום עוד היום על חוזה בקבוצה. כהן זומן לפגישה עם מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו במטרה לחתום ולהציגו ביממה הקרובה כשחקן הקבוצה. "גל כהן עשה הכל כדי להישאר בהפועל פתח תקוה, אך לצערנו המפרקים לא אישרו לו להישאר", אמר גורם בהפועל פתח תקוה. "כולם יודעים מה התרומה שלו להפועל פתח תקוה. זאת מכה אנושה".

הקשר ננאד מרינקוביץ' שמחלים מקרע חלקי בשריר הירך האחורי, צפוי לשוב השבוע לאימונים וההערכה היא שהוא עשוי להיות כשיר למשחק הליגה, אחרי פגרת הנבחרת, נגד הפועל חיפה. הקשר שלו מנשה שסובל גם הוא ממתיחה חזקה באזור הירך האחורי, יקבל מנוחה וטיפולים בימים הקרובים.

שחקן בני יהודה פדרו גלבאן. ברני ארדוב
רצו לנצח בעיקר עבור יוסי אבוקסיס, הסתפקו בתיקו. שחקני בני יהודה/ברני ארדוב

אביב חדד: "יש תחושת פספוס"

על רקע משחק די בינוני של מרבית השחקנים הזהובים, בלטו אמש לטובה במיוחד צמד הבלמים, אביב חדד ודן מורי ששיתפו פעולה יחד והפגינו משחק מצוין. מורי הציג משחק נקי כמעט מטעויות במרכז ההגנה, כאשר חדד שעלה לשחק פצוע עם חבישה מיוחדת על קרסולו הפגוע, עזר לו להעלים כמעט לחלוטין את חוליית ההתקפה של האדומים, כשטוטו תמוז ועומר דמארי כמעט ולא הורגשו.

"יש לנו תחושת פספוס אבל לא קל לחזור מפיגור 1:0 מול הפועל תל אביב", אמר בסיום הבלם אביב חדד, "אז בסך הכל אני חושב שתיקו משקף. יש להפועל התקפה מצוינת ולא היה קל נגדה. עמדנו יפה והגול שלהם נכבש מחצי מצב, חוץ מזה הם לא הגיעו למצבים. אנחנו יודעים שאבוקסיס בטח מאוכזב, גם אנחנו, מאוד רצינו לנצח בשבילו".

הבלם נשאל על הפתיחה הצולעת של הזהובים שנמצאים עם נקודה אחת בלבד אחרי שני משחקים, והשיב: "שמטנו שלוש נקודות חשובות נגד הפועל עכו במחזור שעבר, אבל אין מה לעשות. אני מאמין שאחרי המשחק נגד הפועל נצא לדרך חדשה. בני יהודה תדבר גם השנה חזק בצמרת".

חדד נשאל לגבי הרגשתו האישית על כך שלמרות היכולת הטובה שהוא מפגין העונה ואשתקד, הוא לא זומן לסגל הנבחרת: "אני מאוד מבואס. אני גם לא מבין למה אף שחקן מבני יהודה לא זומן. אם פרננדז יחליט להזמין אותי אשמח ואהיה האדם הכי מאושר, אעשה את המקסימום עבור הנבחרת כי זה חלומו של כל שחקן".

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול אביב חדד שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
"לא מבין למה אף שחקן מבני יהודה לא זומן". אביב חדד/ברני ארדוב

כפיר אדרי: "מאוכזבים מאובדן הנקודות אבל מעודדים מהיכולת"

"הכדור פגע בי, מה אני יכול לעשות. חוץ מהנגיחה הזו הם לא הגיעו למצבים", אמר קפטן הקבוצה כפיר אדרי, שנגח לשערו הוא את שער היתרון לזכות האדומים. "חבל, אבל נמשיך בקצב שלנו ונתקדם. גם בעכו שיחקנו טוב, אבל ספגנו שערים מוקדמים. היינו טובים, הנענו את הכדור כמו שעבדנו מתחילת העונה".

המגן הוותיק סיפר עד כמה רצו השחקנים לנצח בשביל מאמנם אבוקסיס: "ידענו שהמשחק הזה חשוב ליוסי. אנחנו מחזקים את המשפחה. לצערי, לא ניצחנו. אנחנו מאוכזבים מאובדן הנקודות אבל מעודדים מהיכולת".

אדרי נשאל גם הוא על כך שאף אחד משחקני בני יהודה לא זומן לנבחרת וענה: "קטונתי מלהתייחס לזימונים לנבחרת. מי שזומן הוא כנראה הטוב ביותר עבור המאמן".


דרור קשטן התחלחל מחלק מאוהדי בני יהודה

שלום תקווה סבור שהיכולת הזו לא תספיק להפועל תל אביב באירופה

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully