וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל ניצחה את מארסיי 2:3

האלופה השיגה שלוש נקודות אחרי משחק הפכפך במיוחד. מוסא סו הבקיע את שער הניצחון (75). פריס סן ז'רמן - טולוז 1:3

המחזור הרביעי בצרפת נמשך עם ארבעה משחקים נוספים הערב (ראשון). במוקד ניצחה ליל 2:3 את מארסיי בתום 90 דקות נהדרות במפגש בין האלופה וסגניתה. הדרמה של המחזור הגיע מטולוז, שנכנעה לפריס סן ז'רמן בשל שני שערים בתוך תוספת הזמן. במשחקים נוספים ניצחה ראן את קאן 2:3 וסושו את סט. אטיין 1:2.

ליל - מארסיי 2:3

האלופה עלתה ליתרון בדקה ה-15, כשמוסא סו ניצל יציאה לא טובה של סטיב מנדאנדה, שלח את הרגל וקבע 0:1. במחצית השניה קיבלנו מבול של שערים, כאשר מתיו ולבואנה השווה בדקה ה-56 לאחר שבעיטה מ-30 מטרים נהדפה על ידי שחקן הגנה פנימה. הקשר הנהדר השלים מהפך אישי בדקה ה-62 והעלה את האורחים ל-1:2, אלא שהאלופה השיבה באותה מטבע: תחילה עם בעיטה של אורליין שג'ו בדקה ה-66, ולאחר מכן עם שער הניצחון, כאשר אדן הזארד הוכשל ברחבה ומוסא סו השלים צמד בדקה ה-75, והעניק לקבוצתו ניצחון ליגה שני ברציפות.

טולוז - פריס סן ז'רמן 3:1

כאמור, הדרמה הגדולה של הערב הגיעה מטולוז, שם עלתה המארחת, אחת המרעננות הגדולות של העונה עד כה, ליתרון 0:1 מפתיע על הפריזאים בדקה ה-39 מרגליו של אטיין קאפו. קווין גמיירו איזן בדקה ה-56 ל-1:1, ולאחר לחץ גדול מצאו בתוספת הזמן האורחים לא אחד, כי אם שני שערי ניצחון: הראשון מרגלו של מבלוט ארדינג לאחר בישול של חאבייר פסטורה, השני של ז'רמי מנז במתפרצת, שניות לפני השריקה לסיום.

משחקים נוספים:

סושו - סט. אטיין 1:2
לסושו: ריאד בודבוז (6, 42, פנדל). לסט. אטיין: פייר אמריק אובמיאנג (35)

ראן - קאן 2:3
לראן: רזאק בוקארי (5), ז'ירס אקוקו (41), קאדר מנגאן (45). לראן: תומא הורטו (58), פרדריק בולו (61)

אמש בצרפת: ליון עצרה את מונפלייה

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully